Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Er litt på flørter'n med en fyr, og han spurte om det var greit at han fortalte et par kompiser at vi semi-datet. Joda, for all del, fortell hva du vil, liksom! Men, hva betyr semi-date?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 semi = halv. Men jeg ser for meg at det han mente var å fortelle kameratene sine at han er på flørter'n med deg.
Gjest TS Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for svar! Men... at han skal fortelle det til dem, er det bra eller ikke bra? Er så usikker på han her, fordi han er så sinnsykt fantastisk! Det er bare alt dette med at hvis det virker for godt til å være sant, så er det som regel det...
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for svar! Men... at han skal fortelle det til dem, er det bra eller ikke bra? Er så usikker på han her, fordi han er så sinnsykt fantastisk! Det er bare alt dette med at hvis det virker for godt til å være sant, så er det som regel det... ← Det må da være et godt tegn at han har lyst til å fortelle kompiser om deg?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Det må da være et godt tegn at han har lyst til å fortelle kompiser om deg? ← Joda, er bare det at jeg er litt usikker da.. Trenger litt bekreftelser fra dere her inne!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Hehe Det er klart det er positivt at han vil fortelle om deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå