Gjest ost Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hvor tidlig er det greit å ta en liten baby med på sin første flyreise? Babyen er ikke født enda, men jeg skal bestille flybillett nå, siden jeg vil betale med bonuspoeng som snart går ut på dato.
Gjest regine Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Min var 10 uker første gang h*n fløy, og det var uproblematisk. Tror ikke engang jeg tenkte på at det skulle være noe problem......
Cupcake Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 En jeg kjenner er på reise nå med sin 7 uker gamle baby, og det går bra.
Scorpina Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Det er stor mulighet for at jeg skal ut på reise knapt 1 mnd etter fødsel. Ser ikke det som noe problem sånn sett...
L@dy Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg og snuppa var på flytur når hun var vel 6 uker gammel tror jeg det var.. Eller kanskje hun bare var 5 ?! Ikke gamle knøttet vertfall. Gikk helt fint, men er greitt å beregne god tid. Lykke til og god tur!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Tror det er en grense på tre uker eller noe sånt, at forsikringsselskapene til flyselskapene nekter å ha med mindre barn på flyet pga den statistiske sjansen for at noe skal gå galt. Sjekk med flyselskapet.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 dattra mi var 4-5 uker. det gikk helt bra, hun sov hele veien.
Snil@ Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Vi fløy når eldstemann var ca 4-5 uker, det var ikke noe problem. Det var ikke lange flyturen da, en knapp time bare. Jeg ammet på opp og ned tur, for at han ikke skulle få vondt i ørene. Ammer man ikke kan man bare gi smokk eller flaske. Det går nok helt fint skal du se. God tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå