Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Å, har vært så sint på bredbåndsleverandøren vår!!!!!!!!! Vi har flyttet og etter det har det vært bare surr for å få alt til å virke. Og som ikke det var nok så fikk jeg regninga for deler av surret... Etter et par telefoner og en ganske krass mail her om dagen fikk jeg endelig sms om at de hadde trekt det ekstra beløpet på 1000 kroner. Så nå er jeg FORNØYD
Susannah Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Så bra da! Min erfaring er også at av og til kan det lønne seg å klage, selv om prosessen kan være litt slitsom... Virker som om det er litt Texas-tilstander i bredbåndsbransjen,ja. I begynnelsen fikk ikke jeg bredbånd i det hele tatt, for det var ikke plass på nettet, sa de. Ingenting nyttet og jeg så for meg et liv uten bredbånd.... Så foreslo naboen at han kunne ringe til dem for han visste det var kapasitet. Mistenker at han sjarmerte hun Teleonor-ansatte på telefonen litt også, men enden på visa ble at jeg fikk bredbånd til slutt!
BergensAnd Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Samboeren min er jurist og sier at for sånne som meg trengs ikke lover ... Vel, det er vel litt søtt sagt, men saken er at jeg er et fantom i å klage på alt jeg ikke er fornøyd med, mat på Peppes, manglende ingrediens i forretten på restauranten, for salt brød, genser med sære flekker etter én vask, dvd-spiller som ikke fungerer etter en tid ... og bredbånd. Og får alltid en eller annen slags kompensasjon. Jeg kan bare på det varmeste anbefale alle å klage mer, det lønner seg. (Og så må jeg bare få legge til at jeg er flink til å gi ros på det jeg faktisk syns fortjener det også )
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Vi nordmenn må bli flinkere til å kreve vår rett og klage når vi er misfornød med en vare eller tjeneste! Det er en reklame på teve med et par som bor på hotell i England, jeg tror den er litt for typisk nordmenn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå