Gjest Mistral Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Er det noen som har erfaring med kvaliteten på møbler fra Bolia? Har sett meg ut en sofa men har ingen formening om kvalitet. Det nytter jo ikke å spørre betjeningen for da er jo alt bra uansett
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Vi er også veldig fornøyde med våre to pasedenaer.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Litt på siden av spørsmålet, men jeg lurer på om noen av dere vet hva man evt. må betale i frakt for å få kjørt og levert varene hjemme? Står liksom ikke no på nettsidene deres....
Arwen Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg tror man ofte må hente de på lageret selv. De kjører vel ikke til hele landet? Hvis du prøver å bestille og går inn i handlekurven så ser du leveringsmulighetene før man fullfører bestillingen.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Litt på siden av spørsmålet, men jeg lurer på om noen av dere vet hva man evt. må betale i frakt for å få kjørt og levert varene hjemme? Står liksom ikke no på nettsidene deres.... ← Mener å huske at vi betalte 650 kr. Dette i Stavanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå