Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2003 #1 Skrevet 27. januar 2003 Jeg oppdaget i går stygge blodutredelser bak knærne + jeg begynner å se antydninger på lår og legger. Hvordan kan jeg unngå dette? Går det vekk etter graviditeten? Jeg vet jeg må sitte mest mulig med beina høyt, men det er jo helt umulig når jeg er på jobb.. Har også kjøpt liruderm, eller noe sånt som jeg smører på, men det hjelper ikke. Har ikke lyst til å få beina helt ødelagt av svangerskapet, vil ikke skjems av å gå i skjørt. Noen som har noen gode råd? Erfaringer? Takker for svar!
Gjest tobarns mor Skrevet 28. januar 2003 #2 Skrevet 28. januar 2003 Du kan ikke gjøre så mye med de du allerede har men du kan gjøre noe for at det ikke blir verre/mer. 1)Ikke sitt med beina i kryss 2)strekk ut beina så ofte du kan og mens du sitter. 3)Ligg i sengen med beina høyt.Altså oppå en pute.I hjertehøyde eller høyere 4)Når du sover,ligg med pute el. mellom knærne hvis du ligger på siden. 5)Unngå klær som strammer Alt dette er jo pga. blodsirkulasjonen.Det går ikke vekk etter svangerskapet,nei.Du kan i noen tilfeller ta laserstråling(eller noe) hos en hudpleier eller hva det nå var.Men det forsvinner aldri helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå