celice Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Babyen i magen får jo et eget søvnmønster. Jeg er gravid og bare litt over halvveis i svangerskapet, så jeg antar det kan ta litt tid før døgnrytmen slår ordentlig inn. Men er det slik at jeg kan regne med at babyen vil få noenlunde samme rytme etter fødselen som inni magen? Hva har dere småbarnsmødre erfart?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg hørte at det skulle være slik, men det stemmer overhodet ikke!
Eliza Doalot Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Det stemmer ikke her. I magen var snuppa superaktiv på kvelden, nåe er det stikk motsatt. Våken hele dagen og sover godt på natta...(hurra!). HUn er forøvrig 4 mnd...snart.
Grooo Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 De fleste merker vel gjerne mer aktivitet i magen om natta og ellers når de ligger ned i ro, nettopp fordi man mest merker aktiviteten når man selv er i ro og kjenner godt etter... Da våkner også babyen opp, når du beveger deg bysses den i søvn der inne i magen.
jordbær Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Hmm.. Tja, litt kanskje.. Men ikke veldig mye. Snuppa mi var rolig på natta og tildels på dagtid. Hun har alltid hatt en lengre soveperiode på natta(Første tiden med amming, men det var likevel bare amme-sove-amme-sove-amme..) Nå sover hun fra 20.30-06.30(Snart 4 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå