Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Er ikke en vippetang stort sett en vippetang da? Du kan vel like godt kjøpe en på HM som en dyrere en.
Fam Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 En vippetang er ikke "stort sett en vippetang"! Det er faktisk store forskjeller, noen er små noen store, noen er mer buede enn andre, og silikon/gummi saken er også forskjellig fra tang til tang. Jeg har en fra Revlon som jeg bare elsker! Desverre så fant jeg ikke nye slike silikon innlegg (eller hva det nå kalles) sist jeg trengte det, og i ren desperasjon så kjøpte jeg en vippetang med merke Tana, eller var det Tane..? Ja ja samme det, poenget er at den slett ikke passet min øyeform, den får ikke tak på de innerste og ytterste øyenvipper. Så du må vel nesten bare titte litt på de forskjellige merkene. Men personlig så stemmer jeg for revlon.
Gjest Tweek Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har en fra hm. Alle vippetengene jeg har prøvd er jo formen de samme, og øyet mitt passer ikke noen. Derfor drar jeg øyelokket oppover så det passer. Høres grotesk og ekkelt ut, men det er det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Dersom man ikke har øyevipper som rett og slett peker nedover eller rett ut ville jeg kastet hele vippetangen. Er rett og slett forferdelig stygt med vipper som er bøyd oppover og i tilegg har en kilo maskara på.
Tusseline Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er også superfornøyd med Revlon! Dessverre er den ikke å få tak i lenger, og min begynner å dra på årene. Fam: "putene" kan man kjøpe på blant annet Vita. De passer bra i Revlon-vippetanger.
Fam Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er også superfornøyd med Revlon! Dessverre er den ikke å få tak i lenger, og min begynner å dra på årene. Fam: "putene" kan man kjøpe på blant annet Vita. De passer bra i Revlon-vippetanger. ← Tusen takk for tips! Da skal jeg snarest komme meg til en Vita butikk Vet du foresten hvilket merke det er på "putene" ? Kjekt å vite
Gjest Tweek Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Dersom man ikke har øyevipper som rett og slett peker nedover eller rett ut ville jeg kastet hele vippetangen. Er rett og slett forferdelig stygt med vipper som er bøyd oppover og i tilegg har en kilo maskara på. ← Det er jo kjemfint med bøyde øyevipper. Men trengs jo ikke kilo mascara på fordeom, det ser stygt ut uansett. Passelig mengde på oppoverbøyde vipper!
Tusseline Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Tusen takk for tips! Da skal jeg snarest komme meg til en Vita butikk Vet du foresten hvilket merke det er på "putene" ? Kjekt å vite ← Husker ikke. De er i hvertfall blå, men de fleste funker fint da, etter min erfaring.
Lola83 Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Body shop sin er den beste synes jeg. Jeg har brukt den siden jeg var 13 10 år pinede skal jeg si deg Ja, asså, ikke den samme, hehe..kjøper ny med jevne mellomrom.. To plastremser følger med utenom den som står i. Genialt..
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #11 Skrevet 29. oktober 2006 det som skiller synes jeg er hvordan putene er. Har gjort noen bomkjøp hvor putene var så harde at det nesten ikke gikk an å få lagd noen bøy på vippene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå