Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at en kamerat av meg for et par år siden var på heimevernsøvelse- hvorav der også befant seg en ung kvinnelig soldat (dette fortalte han meg i full fortrolighet, han hadde faktisk dame hjemme). Disse to endte opp med kos i teltet, og nå er min kjære samboer (til min skrekk og gru) innkalt i heimevernet. Tror dere jeg har grunn til å bekymre meg over utro-fristelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja så absolutt. Når det gjelder fristelser og muligheter for utroskap her i samfunnet, er nok heimevernet ansett som det definitivt mest risikable. :overrasket::legrine::legrine:

Skrevet

Huff..typen min var på hv-øvelse forrige uke... :overrasket:

Tror nok ikke du skal bekymre deg - han viste meg en oversikt over alle som var med der (for han ville jeg skulle se om det var noen jeg kjente), og det var ikke en eneste dame på lista.

Og om det så er en dame der, så har hun jo 200 menn å velge i, så hvorfor skal hun velge akkurat din type? :-D

Skrevet

som jente i hv kan jeg fortelle deg at det ikke er særlig spennende å være på øvelse med fult av menn. vi blir skitne og ekle, sover trangt i teltene med mange i samme telt og skulle noen prøvd seg på meg så er ikke en øvelse stedet jeg ville innledeet et forhold for å si det slik. tror ikke du skal være så bekymret jeg. da jeg var i militæret var vi 10 jenter i leiren og av oss ti var det ei som hadde seg med medsoldater, hun ble dimitert før tiden. de av oss som faktisk velger å bli værende i forsvaret er profesjonelle og er mere en medkompis i felt så ikke vær redd.

håper dette er til hjelp. klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...