Gå til innhold

Jenter som drar på sexreiser

Gjest Gjest_L_*

Anbefalte innlegg

Jeg synes forresten prostitusjon er galt, enten det er menn eller kvinner som gjør det.

Jeg syns det er ILLE å kjøpe sexen jeg. Hadde det ikke vært noen som hadde kjøpt det, så hadde INGEN solgt det heller

Så det så!!!!

Endret av kozi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bellatrix
Jeg syns det er ILLE å kjøpe sexen jeg. Hadde det ikke vært noen som hadde kjøpt det, så hadde INGEN solgt det heller

Så det så!!!!

Det var vel det jeg også mente. Det er kundene som skaper etterspørselen, uten etterspørsel ikke noe salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Det er jo en selvfølgelighet; som ikke løser noen ting....

Det kunne løst noe, hvis horekundene tok et oppgjør med seg selv og sluttet å kjøpe horer.

Endret av Bellatrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne løst noe, hvis horekundene tok et oppgjør med seg selv og sluttet å kjøpe horer.

Ja ja, men dessverre er det mange som tenker med feil hodet der.

Jeg syns det er ille at folk tyr til å kjøpe sex, de burde vel klare å gå seg noe utenom om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og utopia er mulig å oppnå om alle var snille med hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og utopia er mulig å oppnå om alle var snille med hverandre...

Men prostitusjon eksistere? Hadde ikke vi klart oss fint uten det. + det er andre og måte og tjene penger på.

Og det går an å få seg sex på andre måter, enn å måte kjøpe det. Å kjøpe sex er å synke lavt. Man burde klare å få det uten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men prostitusjon eksistere? Hadde ikke vi klart oss fint uten det. + det er andre og måte og tjene penger på.

Og det går an å få seg sex på andre måter, enn å måte kjøpe det. Å kjøpe sex er å synke lavt. Man burde klare å få det uten

Prostitusjon finnes overalt - hvor går grensen? Om du lar en mann spandere på deg og dere har sex - er det prostitusjon? Om du kjøper en ring eller en bukse til elskeren din? Om mannen din forsørger deg og betaler alt, og du kanskje egentlig ikke elsker han?

Og så er det ikke slik at alle kan få sex på andre måter. Enkelte er faktisk så dårlig stilt på kjønnsmarkedet at det er mer eller mindre umulig for dem å finne noen som vil ha sex med dem. Hva med disse? Skal de leve resten av livet uten sex?

Og en annen ting; Hva med de prostituerte? Har noen spurt dem?

Det er klart det finnes mye elendighet forbundet med prostitusjon, men det er heller ikke til å skyve under en stol at enkelte faktisk ser på dette som en grei måte å tjene penger på. Medmindre man direkte tvinges til prostitusjon(eks trafficking) så finnes det alltid alternative måter å skaffe penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon finnes overalt - hvor går grensen? Om du lar en mann spandere på deg og dere har sex - er det prostitusjon? Om du kjøper en ring eller en bukse til elskeren din? Om mannen din forsørger deg og betaler alt, og du kanskje egentlig ikke elsker han?

Og så er det ikke slik at alle kan få sex på andre måter. Enkelte er faktisk så dårlig stilt på kjønnsmarkedet at det er mer eller mindre umulig for dem å finne noen som vil ha sex med dem. Hva med disse? Skal de leve resten av livet uten sex?

Og en annen ting; Hva med de prostituerte? Har noen spurt dem?

Det er klart det finnes mye elendighet forbundet med prostitusjon, men det er heller ikke til å skyve under en stol at enkelte faktisk ser på dette som en grei måte å tjene penger på. Medmindre man direkte tvinges til prostitusjon(eks trafficking) så finnes det alltid alternative måter å skaffe penger.

Så er du egentlig for eller imot det?

Det er enkelt for å si. Men det som er ille i dagenssamfunn er at det er svært få som selv velger å være prostitierte. Drev med et prosjekt et år tilbake i tid, om sexhandel i Norge. Og noe som er sykt sykt, er at etterspørselsen etter å få unge jenter helt ned i 12 årsalderen har økt. Var en stund tilbake det sendt 12 jenter hit fra Kina til som var i alderen 13-15 de var blitt kjøpt, av menn og tjeneste deres skulle selges på gaten i Oslo.

Sånne ting er sprøtt. Men det kan jo ikke settes noen aldersgrense på å selge sex.

Burde kanskje alt blitt forbudt...

men der igjen så viser statistikker at land som har "lovlig" prostitusjon, har mindre voldtekter enn land som har gjort prostitusjon ulovlig.

Hva kan man egentlig gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...