Gå til innhold

Jenter som drar på sexreiser

Gjest Gjest_L_*

Anbefalte innlegg

Det er like forkastelig uansett i hvilken rettning det går, menn eller kvinner.

Hilsen en som bare ikke skjønner poenget.

Helt enig, jeg synes ikke det er det spøtt bedre med voksne, vestlige kvinner som reiser til afrika og finner seg en gutt de kan drasse rundt på og ha sex med i en uke eller to en jeg synes det er med voksen vestlige menn som reiser til thailand og finner seg ei ungjente de puler i ett par uker.. same same for min del.

Mange mange har sex i syden. Og mange mange har ons etter en tur på byen. Pikk er da pikk?

om man kun har ons (altså en gang), så er det en ting, man betaler sjelden for det, gjør man?

men når man leier seg en gutt en uke eller to, så er det en viss forskjell spør du meg.

Ok. er det på en måte. Men jeg ser faktisk ikke så mye galt i det å bruke prostituerte jeg. Hvorfor er det galt?

fordi man utnytter noen som ikke ser andre løsninger en å selge kroppen sin?

Ikke valgt? Menn?

De aller fleste voksne mennesker har et valg...

tviler på at de selger seg fordi de er så jævla kåte på disse damene, for å si det sånn.

de og familien trenger pengene, fordi det faktisk er fattige uland det er snakk om, da blir det utnyttelse og ikke gjensidig valgt nytelse for ett par uker. slik jeg ser det.

Jeg har vært i gambia og sett ett par av disse tilfellene, det var latterlig stor forskjell på både alder og type mennesker i disse "parene".

tviler på at de kunne innbille seg at det var noe mer en det det var, da må de ha vært rimelig naive ja.

Men jeg skjønner på en måte at det er lett å gjøre, både fordi det i mange samfunn (ihvertfall i gambia) ses på som status å ha en hvit kvinne, det betyr penger og penger betyr status da penger ikke akkurat er det de har mest av.

har likevel ikke noe sansen for de som kjøper seg fattige, trengende mennesker til sex, være seg menn eller kvinner, det er og blir utnytting av mennesker som ikke er like heldige som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av det jeg har lest så tolker jeg det dithen at mennene synes det er lette penger å være prostituert. Dvs at de har andre valg, men at de tjener så godt på det, og det er så lite arbeud at de velger å selge sex.

Mange stederi Afrika er heller ikke sex synonymt med følelser fra før av...

Derfor synes jeg ikke så synd på dem. Ikke mer enn han som lever av å plukke søppel f eks.

I Afrika er det værre sjebner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har likevel ikke noe sansen for de som kjøper seg fattige, trengende mennesker til sex, være seg menn eller kvinner, det er og blir utnytting av mennesker som ikke er like heldige som en selv.

Men en gir dem jo muligheten til å tjene penger da....

Dersom de ikke har annet å gjøre som du skriver, og de heller ikke hadde hatt denne muligheten. Hva da?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av det jeg har lest så tolker jeg det dithen at mennene synes det er lette penger å være prostituert. Dvs at de har andre valg, men at de tjener så godt på det, og det er så lite arbeud at de velger å selge sex.

Mange stederi Afrika er heller ikke sex synonymt med følelser fra før av...

Derfor synes jeg ikke så synd på dem. Ikke mer enn han som lever av å plukke søppel f eks.

I Afrika er det værre sjebner..

av det jeg har sett og hørt fra de gambianerne jeg kjenner som kommer derifra og kjenner til problemet på en annen måte en jeg gjør, så har det mer med at det ikke ER jobber der og at de da må ty til dette for å kunne sørge for familien sin.

for meg blir det litt som at man oppfordrer til ikke å gi penger til fysisk skadde barn som tigger, rett og slett fordi det gjør at foreldre faktisk skader barna sine for at de kan tigge....

altså, man ser at dette er en måte, av så godt som ingen, som man i det hele tatt kan skaffe penger til familien på og ser ikke engang etter andre måter.

Men en gir dem jo muligheten til å tjene penger da....

Dersom de ikke har annet å gjøre som du skriver, og de heller ikke hadde hatt denne muligheten. Hva da?...

ja, om man kapper av unga hånda og setter dem på gata for å sympatitigge, så gir det også muligheten til å tjene penger.... er det nok?

det er mangel på jobber ja, men ved å gjøre seg til prostituert så blir det jo desto vanskeligere å komme seg ut av det igjen og prøve å få seg annen form for arbeid, rett og slett fordi dette gir mer penger i den tiden det skjer.

jeg synes uansett det er utnytting og har ingen sans for det, dersom man ønsker å drive veldedighet ovenfor mennesker som ikke har noenting, så finnes det andre måter en å kjøpe dem for sex!

og dette er jo gjerne snakk om unge gutter som blir kjøpt av eldre/voksne damer..

er det faktisk noen som synes det er greit når eldre/voksne menn drar til thailand og kjøper seg unge jenter? er det også helt greit?

siden de ikke har andre muligheter til å tjene slike penger mener jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg har hatt "feriesex", men jeg har aldri gitt noen form for gaver eller penger. Dog så hadde jeg feriesex med en australier og ikke en "lokal gresk boy".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt "feriesex", men jeg har aldri gitt noen form for gaver eller penger. Dog så hadde jeg feriesex med en australier og ikke en "lokal gresk boy".

Men hvis vi nå tenker oss at det hadde vært Spiros fra Athen,en vidundelig vakker og sjarmerende gresk gud som hadde sjekket deg opp på diskoteket på Kypros, og dere hadde hatt verdens mest romatiske natt på hotellrommet ditt og han hadde vært lei seg dagen etter fordi han ikke hadde råd til å bo på hotellet en uke til sammen deg. Og du hadde tilbudt deg å betale hotellet hans for denne ene uken, og han hadde sagt at han var fortapt i dine vakre blå øyne og at han ikke kunne annet enn å takke ja til ditt tilbud for han var så vanvittig forelsket i deg.

Hadde du vært horekunde da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke det samme som å dra til Thailand og leie seg en jente for en uke for under 1000 lappen...

Det er ikke spørsmålet! Hvorfor blander du Thailand og en uke inn? Spørmålet dreier seg utelukkende om ytelse mot ytelse, ikke bland inn geografi og varghet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spørsmålet! Hvorfor blander du Thailand og en uke inn? Spørmålet dreier seg utelukkende om ytelse mot ytelse, ikke bland inn geografi og varghet...

Var kun et eksempel, unnskyld meg da... men er faktisk sånn det er. I vanskeligstilte land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det å kjøpe sex er det som er ekkelt.. Det jeg syns er ekkelt er at damer drar til på ferie for å ha seg med negere, og gjerne ubeskyttet også, og drar med seg all skiten hjem.. Man må jammen meg passe seg for hvem man har seg med altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bedre å få seg dame fra fillipinene da? Dvs at en på 55 gifter seg med ei på 28? Jeg synes det også er prostitusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bedre å få seg dame fra fillipinene da? Dvs at en på 55 gifter seg med ei på 28? Jeg synes det også er prostitusjon...

Enig! Og det er ekkelt.. Har diskutert det opp og ned i mente med pappa, han syns det er helt greit, og jeg syns det er ekkelt.. Heldigvis er pappa godt gift med mamma.. Og har ingen planer om å skille seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg synes ikke noen form for utnyttelse av andres vanskelige situasjon er bra, være seg mellom damer og gutter eller menn og jenter.

har ikke sansen for den greia du er inne på her heller, forstår ikke verken mannen på 55 eller jenta på 28, men har lært at mange har helt andre tanker rundt forhold og ekteskap en hva jeg har.

synes altså ikke det er bedre, men synes kanskje det blir litt annerledes, muligens.... usikker, kjenner ikke og har ikke selv pratet med noen som kjenner til dette på nærthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det å kjøpe sex er det som er ekkelt.. Det jeg syns er ekkelt er at damer drar til på ferie for å ha seg med negere, og gjerne ubeskyttet også, og drar med seg all skiten hjem.. Man må jammen meg passe seg for hvem man har seg med altså..

er ubeskyttet feriesex med grekere bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Det kommer da helt an på hvorfor de gifter seg. Er det av kjærlighet eller er det for at 28-åringen vil bli forsørget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig imot utnyttelse av mennesker og trafficking.

Jeg hadde aldri klart å ha sex med en prostituert, bare så det er sagt.

Jeg er bare veldig usikker på akkurat det med mannlig prostitusjon...

Jeg synes ikke det blir det samme å sammenligne barn som foreldrene hugger en hånd av og å ta et valg som går på seg selv heller...

Jeg tror at mange afrikanske voksne menn knuller de rike damene med forakt og et hånlig flir, og tar de lette pengene deres med glede. Men det er sikkert andre som ikke tar det så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det kommer da helt an på hvorfor de gifter seg. Er det av kjærlighet eller er det for at 28-åringen vil bli forsørget?

Jeg _tror_ ikke det er så mange av de unge jentene som elsker mannen slik vi tenker på når vi hører ordet... Jeg tror det er mye som i Cuba, der de går rundt og håper og venter på en bilett ut, men ikke får andre følelser for mannen enn i beste fall sympati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg _tror_ ikke det er så mange av de unge jentene som elsker mannen slik vi tenker på  når vi hører ordet... Jeg tror det er mye som i Cuba, der de går rundt og håper og venter på en bilett ut, men ikke får andre følelser for mannen enn i beste fall sympati.

Det er nok mange jenter som er sånn, men det kan man ikke vite bare ved å se at det er en ung sør-asiatisk kvinne og en middelaldrende mann. Jeg leste i avisen for noen måneder siden om et par det hun var 20 og han 62. De sa de elsket hverandre, men jeg må innrømme at jeg fikk litt bakoversveis. Hva de føler for hverandre kan hverken jeg eller noen andre enn dem selv vite. Det jeg stussa mest på var ikke om hun kom fra Filipinene eller Hammerfest, men aldersforskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig imot utnyttelse av mennesker og trafficking.

Jeg hadde aldri klart å ha sex med en prostituert, bare så det er sagt.

Jeg er bare veldig usikker på akkurat det med mannlig prostitusjon...

Jeg synes ikke det blir det samme å sammenligne barn som foreldrene hugger en hånd av og å ta et valg som går på seg selv heller...

Jeg tror at mange afrikanske voksne menn knuller de rike damene med forakt og et hånlig flir, og tar de lette pengene deres med glede. Men det er sikkert andre som ikke tar det så lett.

neida, det kan ikke sammenlignes helt, og det er ikke påtvunget på helt samme måte.

men jeg tror ikke, etter å ha sett noen av disse parene ute sammen, at et er snakk om voksne afrikanske menn som knuller rike damer med forakt og hånflirer av det..

det er ihvertfall ikke min oppfattelse, guttene er ofte ikke voksne, de jeg så var yngre en meg ihvertfall, og så ikke fryktelig verken hånlige eller tøffe ut der de gikk med damen smilende ved siden.

de lider nok ikke helt på samme måte nei, men det ER utnyttelse av mennesker som er vanskeligere stilt en oss. Hadde de ikke trengt pengene så sårt, så tror jeg faktisk de ville valg ihvertfall noen andre å ha sex med.

Jeg _tror_ ikke det er så mange av de unge jentene som elsker mannen slik vi tenker på  når vi hører ordet... Jeg tror det er mye som i Cuba, der de går rundt og håper og venter på en bilett ut, men ikke får andre følelser for mannen enn i beste fall sympati.

jeg tror at mange kulturer har ett annet syn på elske og kjærlighet og forhold i utgangspunktet.

når jeg ser på en helt vanlig familie f.eks i gambia, der det er helt normalt for en mann å ta seg flere koner og gjerne unge koner som kan gi ham flere barn.... så tviler jeg sterkt på at verken mannen eller konene har den samme tanken om ekteskap og kjærlighet som vi i vesten gjør.

derfor blir nok ekteskap en annen ting ja, muligens også på sex-fronten, men sex utenfor blir likevel noe annet har jeg skjønt. Det er ikke lett å forstå synes jeg, men nettop derfor er jeg skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...