Gå til innhold

Jenter som drar på sexreiser

Gjest Gjest_L_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_L_*

Det blir skjelden nevnt her at det er en god del jenter som drar på sexturer til Gambia, Sørafrika, Tyrkia, Hellas cairibia mm

Er det anderledes en menn som drar til f.eks Thailand?

Ingen av dere jenter her ville vel drømme om noe slikt.......;

Fra Wikipedia:

Female sex tourism differs from male sex tourism in that women do not use bars, sex shows and formal tours to meet foreign men. There are "de facto" tours, however, such as airplanes bound to the Gambia in West Africa full of British and Scandinavian women seeking affairs with beach boys.

Often relationships with a high component of mutual affection are called "romance tourism."

Women sometimes give clothes, meals, cash and gifts to their holiday boyfriends. In some destinations, there are "going rates" for male companionship, ranging from $50 to $200. In other destinations, especially in Southern Europe, Turkey, Bali and the French Caribbean, men do not expect to be compensated.

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Female_sex_tourism

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er like forkastelig uansett i hvilken rettning det går, menn eller kvinner.

Hilsen en som bare ikke skjønner poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel om fenomenet i en engelsk avis, da engelske damer er de vanligste sex-turistene. Det som kom frem, var at kvinnene ofte ikke ville klassifisere seg selv som sex-turister, og det var jo bare "pengegaver" de gav til mennene, de anså aldeles ikke dette som å kjøpe prostituerte.

Jeg vet at det samme er tilfellet med en del unge menn som reiser til Thailand. Sex-turist er ikke noe en vil være, det er jo bare gamle, ekle menn som er, ikke unge, virile menn eller kvinner i sin beste alder.

Så, kanskje for å rettferdiggjøre et forhold til henholdsvis en ung thai-kvinne eller en ung, gambisk mann, så legger de mer i det enn det kanskje er og kaller det et forhold. Selv om det varer kort, det kommer flere "kunder/kjærester" både før og etter og det innebærer utveksling av penger/gaver.

Når det gjaldt kvinnene i artikkelen, så hadde jo mange av dem selvfølgelig reagert på "kvinnemåten" og fått hjertet sitt knust når de oppdaget at "forholdet" betydde mer for dem enn for afrikaneren de hadde sendt penger til i månedsvis... Mens andre så det mer som det det var: en kort affære, der begge parter oppnår noe tilfredstillende, henholdsvis sex/pasjon og penger i pungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjaldt kvinnene i artikkelen, så hadde jo mange av dem selvfølgelig reagert på "kvinnemåten" og fått hjertet sitt knust når de oppdaget at "forholdet" betydde mer for dem enn for afrikaneren de hadde sendt penger til i månedsvis...  Mens andre så det mer som det det var: en kort affære, der begge parter oppnår noe tilfredstillende, henholdsvis sex/pasjon og penger i pungen.

Du skal være rimelig naiv for å tro at det er et "forhold" når man samtidig gir masse penger/ting e.l til den andre. Dette er vel omtrent på linje med å tro at hora nyter sexen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om det der, norske kvinner som drar til Gambia og leier seg en mann for en uke. Det er sykt spørr du meg.

Må man virkelig ty til sånt???

Bør jo finnes no alternativ.

Å kjøpe sex generelt er jo å syke lavt. Man bør kunne få det på andre måter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jo heldigvis vært endel fokus på den kvinnelige sex-turismen også. Innbiller meg at det er en film ute nå eller ganske nylig om engelske damer på ferie i Ghana.

Det er jo akkurat det samme, og like forkastelig, som de menn som drar til Thailand og Cuba etc for det formål å betale en prostituert eller fem per dag eller "leier et menneske" (som for meg viser hvor sykt det er) for en uke for å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo heldigvis vært endel fokus på den kvinnelige sex-turismen også. Innbiller meg at det er en film ute nå eller ganske nylig om engelske damer på ferie i Ghana.

Det er jo akkurat det samme, og like forkastelig, som de menn som drar til Thailand og Cuba etc for det formål å betale en prostituert eller fem per dag eller "leier et menneske" (som for meg viser hvor sykt det er) for en uke for å ha sex.

Det er sykt og kvalmt. Og er ille at man ikke klarer å få seg noe uten å måtte betale for det, det er å synke lavere enn lavt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mange har sex i syden. Og mange mange har ons etter en tur på byen. Pikk er da pikk?

det er ikke helt det samme, og ha tilfeldig sex i syden, og det å leie seg en mann i Afrika for 200-300 kr dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. er det på en måte. Men jeg ser faktisk ikke så mye galt i det å bruke prostituerte jeg. Hvorfor er det galt?

Etter min mening er det rett og slett forkastelig og ikke minst uetisk. De er jo mennesker de også, på lik linje med deg og meg. I veldig mange tilfeller er prostitusjon ikke noe den prostituerte har valgt selv. Det og da kjøpe seksuelle tjenester er med på å gi de som står bak mer makt og muligheten til å ødelegge enda flere liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være rimelig naiv for å tro at det er et "forhold" når man samtidig gir masse penger/ting e.l til den andre. Dette er vel omtrent på linje med å tro at hora nyter sexen.

Hvis jeg spanderer middag, kino og taxi på ei dame jeg nettopp har møtt før vi har sex, er jeg litt horekunde da:-) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min mening er det rett og slett forkastelig og ikke minst uetisk. De er jo mennesker de også, på lik linje med deg og meg. I veldig mange tilfeller er prostitusjon ikke noe den prostituerte har valgt selv. Det og da kjøpe seksuelle tjenester er med på å gi de som står bak mer makt og muligheten til å ødelegge enda flere liv.

Veldig enig med deg her asså.

Syns det å kjøpe seksuelle tjenester er lavmål...

Klarer man ikke å få seg noe på andre måter så kanskje man rett og slett bare skal la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg spanderer middag, kino og taxi på ei dame jeg nettopp har møtt før vi har sex, er jeg litt horekunde da:-) ?

Det er ikke det samme som å dra til Thailand og leie seg en jente for en uke for under 1000 lappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært på Madagaskar og betraktet 'scenen'. Der er det ikke menn som lever i den ytterste nød og som tvinges til å agere beachløver av kyniske bakmenn. Tvert i mot, det er mye mer lukurativt å sjekke/bli sjekket opp av vestlige gavmilde damer enn å ha en slitsom jobb til dårlig betaling.

Og det er en myte at det bare er snakk om vemmelige uattraktive damer som må kjøpe seg sex for å få noe. Det er like mye pene studenter som vil prøve noe eksotisk, jenteturer bort fra mann og barn, men og selvfølgelig damer som sliter litt på sjekkemarkedet hjemme. Felles for de er vel at de ikke definerer det hele som prostitusjon, det sentrale er ikke overrekkingen av cash. Like vanlig er mat, drinker, små gaver,kort sagt å forsørge dem mens de er der. Og får de noe cash,så oppfatter gutta det som enda bedre. Likefullt ville disse gutta som oftest inngitt seg på dette også uten utsikter til penger i lomma.

Hvor synes du grensen mellom prostitusjon og ferieflørt går? Ved overrekking av cash?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke valgt? Menn?

De aller fleste voksne mennesker har et valg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i de landene

Men på strendene på Zansibar har mennene et valg. De innvolverer seg med norske jenter helt frivillig. Og de forventer cash (men krever det ikke, å ha sex med hvite damer gir uansett høy status, og de opplever det som kult).

Er det da uetisk av de norske damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...