Ana Skrevet 26. januar 2003 #1 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg lurer på å utdanne meg som dekoratør, eller innenfor interiørfaget, men lurer litt på om noen her inne vet litt om mulighetene innenfor dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanie Skrevet 27. januar 2003 #2 Del Skrevet 27. januar 2003 Heisann Jeg er også interessert i dette, og vet du kan utdanne deg til dekoratør hos Wolff. Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paula Skrevet 27. februar 2003 #3 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei, jeg er ogsa interesert, men har ingen peiling hvor ... Kan noen gi meg en net adresse , vet dere hvor mye det kan koster? Er det mulg a kombinere dety med jobb? Og tror dere dere det hadde vaert vanskelig for meg, jeg mener pa grunn av spraket, siden jeg er spank. Takk pa forhand! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 5. mars 2003 #4 Del Skrevet 5. mars 2003 på MI kan man utdanne seg til både interiør-konsulent og dekoratør så vidt jeg vet. denne skolen finnes i mange norske byer, men er privat og koster nok en del. man kan også ta interiør eller dekoratør på videregående skole. tror ikke det er så innmari lett å få jobb som det dessverre. da blir det nok i tilfelle som ansatt i div møbel- og utstyrsforretninger, og det er kanskje ikke det dere hadde i tankene?derfor droppa jeg det og nøyer meg med til stadighet å ommøblere og dekorere hos meg selv i steden men jeg skulle virkelig ønske markedet var større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå