Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Datteren min har de siste 2 årene fått en adventskalender som er utgitt av Lundby dukkehus. Inneholder masse småting som passer til dukkehuset. Lurer på om det finnes en ny utgave av denne i år? Hvor selges den evt.?
Gjest allium Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Interessant. Det er jeg også interessert i. Men husker du hva den kostet?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Husker ikke akkurat, men tror det var mellom 200 - 250 kr. et sted. Jeg kjøpte den på Toys'rus (hvordan det nå skrives..), og håper de har ny dette året også. Noen som vet?
Malama Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Vet dessverre ikke det du lurer på, men havna sånn i mimremodus da jeg så dette. Jeg har et sånt dukkehus fra jeg var lita, tenk at de leker med det enda. Om jeg får en datter en gang, så kan hun arve det Håper du finner ut av om det er en ny julekalender, det virket jo spennende
Gjest allium Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har et sånt dukkehus fra jeg var lita, tenk at de leker med det enda. Om jeg får en datter en gang, så kan hun arve det ← Min datter har arvet mitt. Jeg var på Toys'rUs idag i et annet ærend, og så ingen slik kalender. Men jeg så ingen andre adventskalendere heller, så det er kanskje litt tidlig?
Malama Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Titta aktivt etter det i katalogen fra Toys'r'us, og har søkt på nettet (nettopp denne tråden gjorde meg nysgjerig på hva en slik ville inneholde) men har dessverre ikke funnet ut noe av det. Hva med å SPØRRE på Toys'r'us og evt andre lekebutikker?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Ja, selvfølgelig skal jeg spørre. Men bort så langt derfra at jeg tenkte å planlegge alt litt nøye før den store handledagen..
Malama Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 De tar sikkert telefonen også, om de ikke til og med har en e-postadresse?
Gjest Gjest_charlotte_* Skrevet 15. november 2006 #10 Skrevet 15. november 2006 jeg har idag undersøgt på sagen og fået af vide fra grossistens side at det ikke produceres i år.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 15. november 2006 #11 Skrevet 15. november 2006 jeg har idag undersøgt på sagen og fået af vide fra grossistens side at det ikke produceres i år. ← Så synd!!! Hadde gledet meg sånn til å overraske prinsessen med en sånn i år også.... Uansett, takk for hjelpen!!
Pasha Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 jeg så en sånn kalender på brio.. men om det var en 2006 modell sjekket jeg ikke
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 Jeg har idag købt en Lundby julekalender fra sidste år. Der er i følge flere forhandlere ikke produceret en år 2006 model?? Normalprisen er 219,95,- , men jeg købte en på tilbud til 175,- hos en legtøjsbutik i Jyderup (Sjælland).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå