Gå til innhold

små figurer på mobilen...!:)

Anbefalte innlegg

Gjest marikken
Skrevet

hey boys and girls! :ironi:

jeg har et spm. som jeg håper noen av dere kunne hjelpe meg å besvare. here it goes:

som dere sikkert er klar over, finnes det på de aller fleste mobiler slike små animasjonsfigurer, som dere kan putte inn i en vanlig sms. nesten på samme størrelse med disse smileyfacene ;) de ser ulike ut på forskjellige typer mobiler. på noen ser de ut som slike strekmenn. det er forskjellige figurer som "jeg er skeptisk", "jeg er glad" osv. jeg har oxo en liten snømann, en bamse mf. jeg kunne gjerne ha tenkt mg å anskaffe meg flere slike, men er usikker på hvor, og om det i hele tatt er mulighet for å finne noe av dette på nettet. noen som kan hjelpe mg?

på forhånd stoooor takk;)

mvh marikken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hey boys and girls! :ironi:

jeg  har et spm. som jeg håper noen av dere kunne hjelpe meg å besvare. here it goes:

som dere sikkert er klar over, finnes det på de aller fleste mobiler slike små animasjonsfigurer, som dere kan putte inn i en vanlig sms. nesten på samme størrelse med disse smileyfacene ;) de ser ulike ut på forskjellige typer mobiler. på noen ser de ut som slike strekmenn. det er forskjellige figurer som "jeg er skeptisk", "jeg er glad" osv. jeg har oxo en liten snømann, en bamse mf. jeg kunne gjerne ha tenkt mg å anskaffe meg flere slike, men er usikker på hvor, og om det i hele tatt er mulighet for å finne noe av dette på nettet.  noen som kan hjelpe mg?

på forhånd stoooor takk;)

mvh marikken  :)

Aldri hørt om... Tror ikke jeg har hatt en eneste mobil med sånne ting. Sikker på at det fins på de aller fleste? .... Marikken? Mjaaaah :grine::forvirret::klem::sjenert:;):):frustrert::ironi::legrine::klem:

Skrevet

Er du full Yme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...