Po Pi Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Hei! Jeg lurer på hva dere synes om denne kjolen fra Pronovias? Det er min drømmekjole! http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...061-detail1.gif http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...3-061-front.gif http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...061-detail2.gif Det hadde vært hyggelig med noen tilbakemeldinger!
Pip Skrevet 26. januar 2003 #3 Skrevet 26. januar 2003 Veldig flott kjole! Jeg skal også ha en Pronovias-kjole (finner ikke bilde av den på internett, by the way... selv om den er fra 2003-kolleksjonen...). Men den er HELT annerledes da... Vi har nok litt ulik stil! :D Min er sånn helt enkel, med litt flagrende chiffon og sånt... Men det er jo så masse som er fint, og jeg synes Pronovias har mye lekkert! (Har dere tenkt på det - det er utrolig mye som er fint - på andre. Men det er et langt 'hopp' fra det som er fint til det man kunne tenke seg å ha selv...) Hvis du har prøvd den, og den sitter som et skudd, syns jeg du skal gå for den!!
Po Pi Skrevet 27. januar 2003 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2003 Takk for svar! Jeg er enig i at Pronovias har mange lekre kjoler. Jeg har prøvd den på, ja. Og den er bestilt! Jeg kjøper den av Kristins Brudeatelier i Lillesand, som jeg tror er den eneste forhandleren av Pronovias her i distriktet. Kristin drev tidligere Kristins Brudesalong på Lillestrøm, og hun er utrolig dyktig! Jeg hadde opprinnelig ikke tenkt å velge denne Pronovias-kjolen. Den kjolen jeg egentlig ville bestille er en kjole fra Hilary Morgan, som er mye mer "dillete". Den hadde bla større skjørt og mye lenger slep, noe som jeg i utgangspunktet ønsket meg. Men jeg ble svært usikker på hvilken kjole jeg skulle velge da jeg prøvde på Pronovias-kjolen. Det var en skikkelig vond følelse å være så usikker! Men Pronovias-kjolen satt som et skudd og er veldig elegant, så da ble det til at jeg valgte den. Og det har jeg ikke angret på. Jeg hadde bare veldig lyst til å høre hva andre synes om kjolen min! Vennlig hilsen Po Pi
Pip Skrevet 27. januar 2003 #5 Skrevet 27. januar 2003 Hei igjen! :D Jeg ville bare si at jeg tror det var lurt av deg å velge en litt mindre 'dillete' kjole - denne her er jo mer klassisk, da. Grunnen til at jeg sier dette, er at jeg satt og kikka på gamle takkekort i dag, og når jeg ser de brudene fra rundt 1990 og litt utover... Jeg må bare le! Og så tenker jeg at jo mere klassiske, enkle linjer man velger, jo mindre er sjansene for at man blir sett på som totalt harry om 10 år... Hehe... Du blir helt sikkert en nydelig brud i denne kjolen!
Po Pi Skrevet 27. januar 2003 Forfatter #6 Skrevet 27. januar 2003 Ja, jeg skjønner hva du mener, Pip. Jeg var litt redd for at kjolen fra Hilary Morgan var litt for mye "bløtkake", selv om den egentlig var elegant den også. Men jeg tror jeg gjorde et godt valg da jeg valgte Pronovias! Pip, hvor har du kjøpt/leid din Pronovias kjole? Og hva heter den? Min heter Homero. Jeg har letet lenge etter bilde av den på nettet, men så fant jeg den på kristinsbrudesalong.no. Tusen takk for svarene! Hilsen Po Pi
Pip Skrevet 27. januar 2003 #7 Skrevet 27. januar 2003 Hei igjen Po Pi - så trivelig dette var da! :D Jeg har kjøpt (bestilt) min kjole på Brudehuset i Bergen. (Som forøvrig er en salong jeg gjerne anbefaler...) Den heter Dante, og jeg tror den har blitt boikotta av internett... :o Hehe. Finner den ingen steder jeg, altså... Skulle ønske jeg kunne vise bilde, for å få noen tips om frisyre og sånt... Jaja - den dukker vel opp - jeg har tross alt veldig god tid, da!
meta Skrevet 28. januar 2003 #8 Skrevet 28. januar 2003 Blander meg inn litt jeg.. Syns kjolen din var nydelig, Po Pi!! :D
Liz Skrevet 28. januar 2003 #9 Skrevet 28. januar 2003 Jeg synes det var en fin kjole. Det er veldig fint med knytting i ryggen
K. Skrevet 29. januar 2003 #10 Skrevet 29. januar 2003 Helt nyderlig! Ligner VELDIG på min La Sposa-kjole :D Du har god smak K.
lillen Skrevet 29. januar 2003 #11 Skrevet 29. januar 2003 Kjolen var helt lekker! Men den så bare så rådyr ut... Kan jeg spørre hvor mye? Ellers misunner jeg deg litt som klarer å gå med stroppeløse kjoler, for jeg synes de er de lekreste...
magnhild Skrevet 29. januar 2003 #13 Skrevet 29. januar 2003 :D :D Kjempefin og nydelig og alt som kan bli bedre!!Så klassisk, men likevel så fin, og stilig, og enkel og... Nei dette ble bare rot, den var fin. Ferdig med det... :blunke: magnhild
Gjest Afrodite Skrevet 29. januar 2003 #14 Skrevet 29. januar 2003 Nydelig kjole! Han som venter deg på podiet - kommer til å "dåne".. Jeg og misunner dere som kan gå med stroppelösekjoler - de er lekre! Mvh C
Gjest Jamila Skrevet 29. januar 2003 #15 Skrevet 29. januar 2003 Kjempelekker!! Får lyst til å gifte meg en gang til, jeg! :D :D
Po Pi Skrevet 29. januar 2003 Forfatter #16 Skrevet 29. januar 2003 Hei jenter! Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger og mange flotte komplimenter! :D Det er så fint å høre at andre også liker kjolen min. Lillen, du lurte på pris. Jeg kjøper denne kjolen, og hos Kristins Brudeatelier koster Pronovias Homero kr 9200. Jeg synes det er en kjempegrei pris for en sååå flott kjole. Jeg liker knyttingen i ryggen veldig godt. Det er uvant å skulle gå med en stroppeløs kjole. Da jeg først begynte å prøve brudekjoler, var jeg ganske sikker på at jeg IKKE ønsket en stroppeløs kjole. Men da jeg prøvde på Pronovias-kjolen, synes jeg faktisk at det ble veldig flott uten stropper. Det følger med stropper til kjolen min, men den satt så godt at jeg tror ikke det er nødvendig å bruke dem. Til Pip: Jeg håper du finner bilde av kjolen din etterhvert. Du har sikkert allerede brukt mye tid og energi på å finne bilde av kjolen, men jeg skal prøve å lete etter den for deg! Og tilslutt vil jeg takke en gang til for alle de fine meldingene, jeg ble kjempeglad! Hilsen fra Po Pi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå