Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut og reise i studiesammenheng, og tenker på hva som er nyttig å ha med seg. Det blir 4 døgn med et tett program, og jeg er klar over at det blir mye festing. Vi skal på hyttetur, besøk hos bedrifter, det blir ofte bytting av klær fra 'office' til 'party', tidliger morgener, sene netter. Dette vil bli slitsomt, men samtidig utrolig kjekt. Jeg tenker nyttige ting som er kjekt å ha i en stor veske.

Paracet, concealer, mascara, eyeliner, øyenskygge, solpudder, kondomer, festtopp, tyggis.. truse?

Dere skjønner tegningen. Ting som man trenger i løpet av en slitsom dag..

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet (endret)

Jeg har en sånn stor veske som jeg har veldig mye rart i, så jeg tar en titt der for inspirasjon

Truse, absolutt.

Tamponger og lighter, selv om du verken har mensen eller røyker er det kjekt å ha.

Penn og papir

Liten paraply

Lommespeil

lebepomade og håndkrem

En pakke papirlommetørker

Liten pakke våtservietter

Sånn liten vannflaske (barnestørrelse med drikketut fra imsdal har jeg jeg, veldig grei)

Lapp med viktige telefonnumre, inkludert noen av de du reiser med, i tifelle du mister alle.

Batterier/lader til mp3spiller/mobil

Sikkerhetsnåler

Endret av Norwegian Blue
Skrevet

Tusen takk! Fantastisk! Noen flere?

Jeg trenge bare å skaffe meg en stor veske først ;)

Skrevet

Plaster og paracet må alltid være med på tur.

Skrevet

Gnagsårplaster, antibac, liten tannbørste+tannkrem i etui..

Skrevet

en liten parfyme, sminken din, lite håndspeil, tørkepapir, hvis nesa renner, eller det regner, og mascaraen flyter.....

penger så klart, kanskje en liten hårspray for å fiffe opp håret til partyet, ett par fest øredobber og smykker, ringer.......

Skrevet

Neglefil!! Jeg er helt avhengig, har verdens mest flisete negler.

Skrevet

asan våtservietter

sikkerthetsnål

noen småpenger til taxi/telefon hvis du skal miste lommeboka/mobilen

Skrevet

et alt-i-ett makeupsett (de nye fra YSL er helt divine!!)

alt-i-ett tannbørstesett (jordans er bra)

våtservietter/makeup fjerner

mobiltelefon

drops

Skrevet

Truseinnlegg, hvis du feilberegner antall truser. De nye fleksible til Always er faktisk brukbare i g-streng også. (Har prøvd selv.) Liten deo, muligens sånne testerpakker med shampoo, balsam og hudkrem.

Ta med et pent skjerf el.l., i tilfelle du ikke rekker å skifte ordentlig fra party til office. Fint å dekke over en utringning som ikke passer seg i kontorlandskap. ;)

Scholl Party Feet silikonputer til å ha i sko. Sånn gnagsårkrem som du bruker FØR du får gnagsår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...