LindaMarie Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei alle dere... Jeg er helt på slutten av min mens periode nå, og tok en eggløsningstest fra billigetester.dk.(Klarte ikke helt å holde meg unna) Regna ikke med at den var positiv, men det kom ensvak strek, er det mulig å ha egg løsning rett etter mensen? Trodde ikke det selv. Noen som har opplevd det samme???
Malama Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 En svak strek på EL-test er en NEGATIV test, og trenger kke bety at eggløsningn er nært forestående, så dette er ikke noe uvanlig du fikk en negativ EL-tst rett etter mensen, ja det er helt vanig det.
Malama Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Ikke noe å ta sånn på vei for, jeg bare prøvde å forklare?
Gjest Bertine Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 LindaMarie: er det litt pms enda kanskje? El testene er negative om teststreken ikke er like sterk som kontrollstreken. Står i bruksanvisningen dette
LindaMarie Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2006 Beklager Malama.... Tolka det svaret ditt kanskje litt for fort, skjønte det som om jeg er litt uklar som ikke visste det.. Hadde jeg hatt bruksanvisningen hadde jeg nok visst at svak strek er negativ
Gjest Bertine Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 LindaMarie: har du testet mer og funnet el?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå