Gjest Taaller Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Er dedt noen som vet hvorfor man nfår dette? Føler at det popper opp enn hel haug etter bare 2 turer i solariumet. Bruker ikke fete solkrermer som skulle tilsi at man nburde ende opp med kviser. Kan noen nssvare meg på dette?
Malou Skrevet 28. januar 2003 #2 Skrevet 28. januar 2003 Har ikke noen gode tips for hvordan du kan unngå dette, bortsett fra kanskje å unngå å ta solarium, men det var vel ikke det du var ute etter tenker jeg. Vet bare av egen erfaring at det går over etterhvert. Etter at man har fått ut "dritten" de første par gangene pga at porene åpner seg av varmen, så pleier huden å bli silkemyk og brun. Jennifer
Frk Doodad Skrevet 29. januar 2003 #3 Skrevet 29. januar 2003 Hei Jeg har helt motsatt erfaring. Hvis jeg har kviser har disse en tendens til å forsvinne når jeg tar solarium, de blir rett og slett tørket ut. PP
Gjest Kinga Skrevet 29. januar 2003 #4 Skrevet 29. januar 2003 Ta en body-peelig noen dager før du går i solarium, for å gi porene god åpning. Dusj etter sol for å skylle vekk svette. Svette og døde hudceller sammen tetter porene, tiltrekker seg bakterier og ender gjerne med kviser. Smør huden godt uansett med lett fuktighetskrem både før og etter; det hjelper på å få god farge ifølge en venninne som har jobbet i et solstudio. Vibeke
starie Skrevet 29. januar 2003 #5 Skrevet 29. januar 2003 Noens kviser blir bedre i sol/solarium, noen forblir de samme og noen blir værre. Slik er det bare.
Gjest Taaller Skrevet 29. januar 2003 #6 Skrevet 29. januar 2003 Hei alle sammen! Takker for alle tilbakemeldingene dere kom med. Ble betraktelig klokere nå, så jeg får prøve å følge noen av tipsene deres.
Lissie Skrevet 29. januar 2003 #7 Skrevet 29. januar 2003 Jeg lurer på om du svetter i solariet? For svetter man og blir varm har mange en tendens til å få kviser. Hvis du svetter burde det hjelpe å vaske ansiktet med vann eller ansiktsvann rett etter soltimen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå