Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Er det sånn at man ikke skal bruke vippetang etter å ha påført mascara? Hørte noe om at det brekker vippene eller no. Men det er jo da jeg får mest "krøll" på vippene :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er nok å bruke vippetang før man påfører mascara, ja.

Om det motsatte fører til brekte vipper aner jeg ikke, men om du alltid har gjort det på den måten og bare har positive opplevelser med det så gjør det vel ikke noe hva andre måtte mene.

Skrevet

Jeg bruker det like gjerne etter påføring. Kan ikke huske å ha knekt noen vipper.

Du skal knekke ganske mange før det syns, og de vokser vel uansett temmelig kjapt ut igjen.

Skrevet

jeg bruker varmtang til vippene og bruker det etter at jeg har på mascara. Men før bruk av tang har jeg også hørt at man ikke skal bruke mascara, men aldri brukt tang jeg da.

liker veldig godt varmetang, bortsett fra at den sluker batteri

Skrevet

mascara så varmetang.... anbefaler varmetang, jeg da

Skrevet

Blir ikke øyenvippene slitte av å bruke varmetang?

Skrevet

kommer jo an på hvpr mye man bruker den da? jeg bruker min ca 4 ganger i uka. på hverdager bare litt for å få litt bøy, i helger full pakke slik at de blir skikkelig fine.

bruker man tang ofte, varme eller ikke, blir de jo slitte. men tror ikke man sliter de mer. med en tang er jo det ja fare for å slite de av om man er uforsiktig, det kan man ikke med varmetang, ikke den jeg har iallefall.

Skrevet

Jeg må bruke tang først, ellers ser det bare rart ut

Skrevet

ved å bruke vippetang etter du har påført mascara kan du risikere å knekke øyevippene dine ja.. du sliter på de mer enn nødvendig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...