Gå til innhold

Sy trekk til Kenwood Major

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei,

Jeg har tenkt å sy et trekk til min Kenwood Major. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.

Håper at det finnes noen som kan forklare for meg hvordan jeg skal gjøre dette. Hvor store bør bitene være og hvordan bør de klippes? Er det noen som har en mal for dette?

Håper på hjelp, for maskinen min trenger dette trekket. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ferdige trekk til kenwood å få kjøpt også :) Husker ikke ca pris på disse.

Skrevet
Finnes ferdige trekk til kenwood å få kjøpt også :) Husker ikke ca pris på disse.

Hvor da? skulle hatt et slik selv!

Skrevet

Jeg har sydd til mammas!

Skal dit i helga, kan se om jeg kan få tatt bilde og noen mål.

Jeg brukte hennes gamle og fillete plast-trekk som mal, det trekket hadde helt klart sett bedre dager. Var det som fulgte med/ble kjøpt sammen med maskinen en gang i antikken eller noe.

Skrevet

Jeg har sydd trekk i bomullsstoff. Trekket består av en avlang firkant på toppen, en smal firkant ned i hver ende, og så en stor firkant på hver side. Tilsammen 5 deler. Ned mot bordplata har jeg lagt opp kanten slik at den blir jevn høyde med bordplata rundt hele maskinen.

Skrevet

Min hadde tre deler:

To deler som er ca. som en gammeldags kuvertbrikke på hver langside, og så et langt "belte" over som er kanske 15-20 cm. Har kantet nede med kantebånd.

(ok, skjønner godt om ingen forstår den forklaringen min...)

Gjest gjest_trådstarter
Skrevet
Jeg har sydd til mammas! Skal dit i helga, kan se om jeg kan få tatt bilde og noen mål.

Hadde vært kjempe fint med bilde og mål! :)

Etter beskrivelsen din, høres det ikke så vanskelig ut å sy den. Vil gjerne ha det så enkelt som mulig...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Trekk til Ken? Det skulle jeg gjerne hatt :)

Gjest gjest_trådstarter
Skrevet
Min hadde tre deler:

To deler som er ca. som en gammeldags kuvertbrikke på hver langside, og så et langt "belte" over som er kanske 15-20 cm. Har kantet nede med kantebånd.

(ok, skjønner godt om ingen forstår den forklaringen min...)

Hei Groo,

Har du fått tak i målene til trekket du sydde?

• 4 uker senere...
Skrevet

Fant denne tråden og trenger også et trekk til min Kenwood, så jeg håper at noen kan hjelpe med mål til et sånt.

:)

Skrevet

Selges hvertfall på expert der jeg jobber, 279,-

Men nå har jeg tatt de inn fordi jeg ville at vi skulle ha dem, men alle expert kan hvertfall bestille, tar kun noen dager...

Ellers så vil jeg tro de fleste andre kjeder også har..

• 2 uker senere...
Skrevet

hm, synes dere er så flinke. Selv har jeg ikke rørt en sytråd på minst femten år. Så må nok ty til mor for å få sydd en slik en........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...