Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hei, Jeg har tenkt å sy et trekk til min Kenwood Major. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Håper at det finnes noen som kan forklare for meg hvordan jeg skal gjøre dette. Hvor store bør bitene være og hvordan bør de klippes? Er det noen som har en mal for dette? Håper på hjelp, for maskinen min trenger dette trekket.
Nella Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Finnes ferdige trekk til kenwood å få kjøpt også Husker ikke ca pris på disse.
Lenemor Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Finnes ferdige trekk til kenwood å få kjøpt også Husker ikke ca pris på disse. ← Hvor da? skulle hatt et slik selv!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hvor da? skulle hatt et slik selv! ← Kanskje spørre hos forhandler av maskinene? Evt. bestille fra utlandet, hvis man finner noen som leverer til Norge (finner bilder av ulike trekk): http://shopping.kelkoo.co.uk/b/a/ss_kenwoo...dust_cover.html
Grooo Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har sydd til mammas! Skal dit i helga, kan se om jeg kan få tatt bilde og noen mål. Jeg brukte hennes gamle og fillete plast-trekk som mal, det trekket hadde helt klart sett bedre dager. Var det som fulgte med/ble kjøpt sammen med maskinen en gang i antikken eller noe.
Gjest ost Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har sydd trekk i bomullsstoff. Trekket består av en avlang firkant på toppen, en smal firkant ned i hver ende, og så en stor firkant på hver side. Tilsammen 5 deler. Ned mot bordplata har jeg lagt opp kanten slik at den blir jevn høyde med bordplata rundt hele maskinen.
Grooo Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Min hadde tre deler: To deler som er ca. som en gammeldags kuvertbrikke på hver langside, og så et langt "belte" over som er kanske 15-20 cm. Har kantet nede med kantebånd. (ok, skjønner godt om ingen forstår den forklaringen min...)
Gjest gjest_trådstarter Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har sydd til mammas! Skal dit i helga, kan se om jeg kan få tatt bilde og noen mål. Hadde vært kjempe fint med bilde og mål! Etter beskrivelsen din, høres det ikke så vanskelig ut å sy den. Vil gjerne ha det så enkelt som mulig...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Trekk til Ken? Det skulle jeg gjerne hatt
Gjest gjest_trådstarter Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Min hadde tre deler: To deler som er ca. som en gammeldags kuvertbrikke på hver langside, og så et langt "belte" over som er kanske 15-20 cm. Har kantet nede med kantebånd. (ok, skjønner godt om ingen forstår den forklaringen min...) ← Hei Groo, Har du fått tak i målene til trekket du sydde?
Brunkullan Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Fant denne tråden og trenger også et trekk til min Kenwood, så jeg håper at noen kan hjelpe med mål til et sånt.
Krista83 Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 Selges hvertfall på expert der jeg jobber, 279,- Men nå har jeg tatt de inn fordi jeg ville at vi skulle ha dem, men alle expert kan hvertfall bestille, tar kun noen dager... Ellers så vil jeg tro de fleste andre kjeder også har..
LadyInRed Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 hm, synes dere er så flinke. Selv har jeg ikke rørt en sytråd på minst femten år. Så må nok ty til mor for å få sydd en slik en........
miaen Skrevet 10. desember 2006 #15 Skrevet 10. desember 2006 ja, elektro butikkene kan bestille til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå