kitekatt Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 jeg vil ha en ganske liten stål/ sølvkule. dvs. at det ikke er noe sten på den elernoe, men bare en sølv/ stålklump. Har lett og lett men finner den ikke. den jeg hadde sist kjøpte jeg i utlandet. helst med sånn krok på baksiden, men kan også gå med vanlig dobb. Noen som vet hvor jeg helt sikkert kan få tak i en sånn da jeg har kjempedårlig tid idag til å titte helst i vika/ nationalteateret området hvis mulig. Har flere ganger hatt med liten sten i, men de faller alltid av etter en uke eller noe sånt. lei.
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Finner vel kanskje noe på hvilken som helst salong som utfører piercing? Bor ikke i oslo, men her er det i alle fall nesepiercinger på frisørsalonger osv..
kitekatt Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2006 mm, kanskje det...men jeg vet ikke om noen salonger som har det i sentrum her....og det er ingen piercingstudioer her i nærheten. isj, har så lite tid idag,men ellers rekker jeg det ikke før over helgen. Noen som vet om en frisør som selger piercingting i nærheten av national/ vika, evt. stortinget/ jernbanetorget?
Gjest Lanyah Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Glitter, har mangen små og forskjellige som er pene!
kitekatt Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 aha!!! til nese? helt enkle? D hopepr jeg av banen på stortinget og stormer Glitter. Takk!
Gjest Lanyah Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, helt enkle til søte små figurer! Lykke til på jakt etter ny!
Gjest Gjest_Gamle gode 10na_* Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Scorpius på Grünerløkka har MASSEVIS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå