Gå til innhold

sjekke hvem som ar blokkert meg på msn

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan huske at man ett eller anna sted på nettet kan sjekke hvem som har blokkert deg på msn.... noen som vet hvor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!

Ei som sier hun ikke har MSN, har blokkert meg vekk! :klø:

Gjest Cosmic Girl
Skrevet (endret)

Kanskje greit å vite at vedkommende du sjekker får mail om at du har sjekket.

Jeg fikk mail hvor det stod: "Hei, jeg (e-mail adresse) har sjekket om du har slettet eller blokkert meg på din MSN-liste!". Dette var gjennom www.biip.no

Jeg følte at dette, på en måte, var å sjekke noe jeg trodde var privat, og satte ikke stor pris på det. Hadde ikke slettet eller blokkert personen, men lurte jo på hvorfor vedkommende så det nødvendig å sjekke om jeg hadde gjort det, og må innrømme at jeg til en viss grad mistet litt tillit til vedkommende (vi har ikke noe særlig nært og "hverdagslig" forhold).

Kanskje jeg overdriver litt ved å føle det at noen må sjekke om jeg har blokkert eller slettet dem som en invasjon, men jeg likte det som sagt ikke, og vil derfor heller ikke sjekke folk selv.

Edit: Skriveleif

Endret av Cosmic Girl
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)

Kanskje greit å vite at dette bare er tull. Den sjekker bare om de andre har deg på sin liste eller ei.

Dessuten: Har folk virkelig så dårlig nettvett i 2006 at de gir bort MSN-passordet til en tredjepart? Ikke rart det går an å tjene penger på svindel... For det andre, er det sikkert veldig OK at du bare gir bort mail-adresser som tilhører andre til biip.no.

Endret av Kaffomann
Skrevet

Er det behov for å ha tilgang til andres passord for å sjekke dette da? Jeg har ikke kikket på siden, men har hørt om den. Ser ikke noen grunn til å sjekke sånt. Dersom folk ikke svarer når jeg snakker til dem, da anser jeg meg som ignorert enten det er msn, sms, tlf eller IRL. :ler:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Om noen har sletta deg fra msn kan man vel uansett sjekke på selve msnen. Gå på verktøy -> alternativer -> personvern, "se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin"

Gjest Kaffomann
Skrevet
På internettadressen http://www.biip.no/Blockchecker kan medlemmer av Biip.no skrive inn sitt brukernavn og passord til sin MSN-konto. Vår automatiske agent logger seg da inn på kontoen til vårt medlems MSN-konto og laster ned vedkommendes kontaktliste. Av denne kontaktlisten går det frem hvilke av av vedkommendes kontakter som fremdeles har vedkommende på sin MSN-liste. 

http://biip.no/default.aspx?section=articles&name=blockfaq

Du gir bort passordet til dem, noe man aldri skal gjøre. Dette er heller ikke, som man ser, en blockchecker. Norwegian blue har helt rett, man kan sjekke selv hvem som har deg på lista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...