Gjest Afrodite Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Jeg synes det er helt umulig! :-? Jeg har lett overalt paa internett, og alt er type catering med ferdigbestilt mat. Jeg oensker aa bestille saa tidlig som mulig, og vil ha et lokale i Oslo el naere krets med kjoekken og mulighet for egen mat og drikke. Det maa vaere plass til ca 70-90 pax. HJELP! :x Er det noen som har noen gode tips eller erfaringer?
Veslejenta Skrevet 28. januar 2003 #3 Skrevet 28. januar 2003 Det må vel finnes noen samfunnshus i de forskjellige bydelene. Husker at jeg var i stort familieselskap (sånn med alle barna, barnebarna, oldebarna osv til en oldemor og oldefar) da jeg var mindre på Furuset, hvor vi ordna mat og drikke privat. Tror vi var rundt 60 stykker. Jeg har dessverre ikke noe addresse. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #4 Skrevet 29. januar 2003 Kanskje noen av disse: Furusetheimen Årvoll gård Tveten gård Nordre Skøyen hovedgård
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #5 Skrevet 29. januar 2003 www.schaftelokken.no Fine lokaler og sentral beliggenhet i Oslo. Stort kjøkken til å lage egen mat.
Tyren Skrevet 29. januar 2003 #6 Skrevet 29. januar 2003 Frogner velhus har stort og fint kjøkken med stort kjølerom, også mulighet for å enten lage maten selv eller å bestille fra cateringfirma. Jeg har en liste du kan få, men send meg en pm med mailadressen din, så mailer jeg den.
Gjest Tex Skrevet 29. januar 2003 #7 Skrevet 29. januar 2003 Hei på deg, jeg skal ha litt over hundre gjester og vil definitivt lage all mat selv(dvs mamma) Vi har brukt laang tid på å finne noe. Endte opp med Oppsal samfunnshus, der har vi leid en hel etasje, med en stor sal med plass til ca 140 , en vanlig sal med plass til ca 90 , et stort røykerom, diger garderobe og to store fine kjøkken. Alt for den nette sum av ca 10000 kroner inkludert leie av kuverter og opprydning / vasking. Der skal jeg og min tilkommende ektemann feires i stoor stil lørdag 29.mai 2004...
Gjest Afrodite Skrevet 29. januar 2003 #8 Skrevet 29. januar 2003 :D :D :D :D Tusen takk for alle svar - dette hjelper meg masse!!! Det föltes straks lettere når jeg leste dette!!!! Og hurra hei og hopp ( fra reveenka)
Gjest Ingvild ikke logget inn Skrevet 30. januar 2003 #9 Skrevet 30. januar 2003 Heggedal Hovedgård (like ved Asker). Et nyyyyyydelig sted. Giftet oss der 29/6-02.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå