Gå til innhold

Jenta mi vil bare stå i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et utrolig slitsomt problem for tiden.. Uansett når jeg skal legge lille- jenta mi på snart 10 måneder så vil hun kun stå i senga. Hun reiser seg opp så snart jeg har fått lagt henne ned, dette skjer så og si uansett hvor trøtt hun er :roll: Begynner å bli så lei av å gå inn å snu henne rundt hele tiden, må nesten holde henne fysisk nede med makt for at hun i det hele tatt skal sovne. Noen som har det på samme måte, eller noen gode råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne stå der .. etter en stund sovner hun .. og så får du gå inn og bre over henne når hun sover.

Gjest Gjest_Bamsemums_*
Skrevet

Kjente meg veldig igjen i dette ja.. ;) Har selv ei jente på 10 mnd, og har slitt med akkurat det samme siden hun var 8 mnd. Holdt på å bli sprø, det var jo umulig å legge henne :forvirret: Kunne holde på i flere timer..

Jeg kjøpte en slik babysafe-pose, og den løste alle problemene! Nå sovner hun omtrent med en gang vi legger henne. Sutret litt i starten da vi begynte med babysafe, men det gikk fort over. Bedre for henne også å slippe å slite seg slik ut når hun er kjempetrøtt..

Skrevet
Kjente meg veldig igjen i dette ja.. ;)  Har selv ei jente på 10 mnd, og har slitt med akkurat det samme siden hun var 8 mnd. Holdt på å bli sprø, det var jo umulig å legge henne :forvirret: Kunne holde på i flere timer..

Jeg kjøpte en slik babysafe-pose, og den løste alle problemene! Nå sovner hun omtrent med en gang vi legger henne. Sutret litt i starten da vi begynte med babysafe, men det gikk fort over. Bedre for henne også å slippe å slite seg slik ut når hun er kjempetrøtt..

Har vurdert dette selv, så tror jeg skal gå til anskaffelse av det nå :)

Skrevet

Må bare signere Gjest_Bamsemums på dette med babysafe! Her var det akkurat samme problemet, hun skulle bare stå, stå og atter stå, selv om hun var skikkelig trøtt. Leggingen går som en drøm i forhold til tidligere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...