Gå til innhold

billig radio a la tivoli

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lyst på en tivoliradio, men det passer ikke inn i budsjettet for øyeblikket. og så vil jeg ha en kul og fin radio til kjøkkenet, med god lyd. da må jeg ty til noe billig.

så en i såkalt retrodesign på clas olson til 249,- noen som har den? (brun box)

eller kan anbefale en annen billigvariant?

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Meld deg inn i bokklubbene.no så får du en gratis ;) (dvs du betaler 98 kr i porto for 3 bøker, radio + to andre greier)

Skrevet

De har en på Torshov bilrekvisita som har ganske bra lyd. Brun med alufront og noe blått lys i. Tror den koster mellom to og tre hundre.

Skrevet
Meld deg inn i bokklubbene.no så får du en gratis ;) (dvs du betaler 98 kr i porto for 3 bøker, radio + to andre greier)

Sambo syns det var så dårlig at den gikk rett i søpla :sjenert:

Skrevet

Jeg har også en sånn fra en bokklubb, men det er jo ikke strømledning med. Etter noen uker kunne jeg bare se det som sto på den dersom lyset kom fra riktig vinkel, nå er visst hele greia gått. (Men det kan være batteriet da)

Skrevet
De har en på Torshov bilrekvisita som har ganske bra lyd. Brun med alufront og noe blått lys i. Tror den koster mellom to og tre hundre.

den skal jeg sjekke ut. takk for svar. tar gjerne i mot flere. :)

Gjest -eline-
Skrevet
Sambo syns det var så dårlig at den gikk rett i søpla :sjenert:

...jeg sa ikke.no om kvaliteten (ikke har jeg testet den heller...) ;) Jeg fikk med en sånn nå, men vet ikke helt hva jeg skal med den...muligens så kan den få stå på soverommet elns.

Gjest hjelperen
Skrevet

Biltema har noen til rundt 100lappen :)

(gå på teknikk - radio/tv - hjemmekino)

Gjest hjelperen
Skrevet
Biltema har noen til rundt 100lappen  :)

(gå på teknikk - radio/tv - hjemmekino)

biltema.no selvfølgelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...