Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere...

Er det noen av dere som har hatt vondt på høyre side ved graviditet... Er nå 7+1... Og har smerter som kommer og går på høyre siden... er veldig engstelig nå... Bør jeg ta kontakt med lege?? :cry:

Klem fra

*trulte*

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ingen her verken kan eller skal fortelle deg om du skal oppsøke lege eller ikke. Det må du vurdere selv!!!

Milla

Skrevet

Hei

Er du urolig så bør du snakke med legen din.

Jeg selv kunne kjenne litt i sidene. Det kom av at livmoren ble strekt.

Skrevet

Hei..

Du milla... hvorfor svarer du alltid så "bitende" ??

Jeg ventet ikke at dere her skulle være min lege, men håpet kanskje at noen hadde opplevd dette før? Er ikke dette ett forum hvor man faktisk kan spørre om ting og ikke bli dømt for gode eller dårlig spørsmål?

Klem

*trulte*

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Hei..Du milla... hvorfor svarer du alltid så "bitende"

Jeg sa ikke at spm. var dumt. Men hvis du er gravid og har smerter så ringer du legen din, du setter deg ikke å skriver om det på nettet hvor du garantert vil få mange ulike svar på hva det er som gjør at du har smerter.

Milla

Skrevet

:)

Ikke bry deg om Milla, hun er bare slik.

Mener det sikkert ikke så bitende. Det er måten hun skriver på.

(Som en sint gammel tante)

Bare spør i vei du. :)

Skrevet

Jeg har til tider opplevd ganske store smerter,

men er fortsatt i høyeste grad gravid.

Ultralyden sist fredag viste en meget aktiv baby.

Det er nok bare livmor, leddbånd og kroppen som jobber,

men er du bekymret eller usikker er jeg enig med Milla;

Ta kontakt med legen din!

Lykke til!

Skrevet

Nåda.. Det var ikke surt svart av milla, det er jo sant!

Man må jo vurdere selv om man skal til legen eller ikke. Mange har vondt "uten" grunn og mange har vondt MED grunn..

Skrevet

Jeg har det også sånn hvis det er noen trøst!!!

Har vært veldig redd noen dager, våkner opp med en rar, øm venstre side av magen, men så blir det ikke hverken fugl eller fisk. Var på kontroll i dag, legen sa det kunne være livmor etc. som strekker seg etc.

Jeg er bare 5+3, og har selvsagt hatt svangerskap utenfor livmora i bakhodet...... Men, det er nok som legen sier, ta det med ro- kroppen jobber på spreng om dagen. For å illustrere litt av det som skjer inni oss:

Jeg tok blodprøve som måler HCG, og den var på 260 forrige mandag, da fikk jeg påvist at jeg var gravid. På lørdag var den steget til 2600------ og det er helt normalt!

Lykke til, ta vare på deg sjøl, og ikke nøl med å ring lege hvis du er engstelig!

Skrevet

Hei Maria...

"godt" å høre at det ikke er bare meg som har opplevd det, ikke for at jeg unner deg vondt da... Men jeg har hatt svangerskap uten for med nesten slike smerter... Viktig at vi går to gang for mye til legen enn en gang for lite...

Jeg er bare 2 uker før deg jo :)

Skal på ultralyd i morgen, er med på ett prosjekt så da blir jeg å ta ultralyd ofte :)

Lykke til Maria og takk for svaret.

Klem *trulte* 7+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...