Gjest Bertine Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 http://youtube.com/watch?v=pmLEs1eYDq4&mod...ch=anuar%20zain
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Supersøtt! Men adoptere? Nei takk...
Plym Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Kan man spesifisere på adopsjonssøknaden at man ønsker jente med symmetriske ansiktstrekk som kan imitere soulsangerinner?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Supersøtt! Men adoptere? Nei takk... ← hvorfor ikke ?
Malama Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Kan man spesifisere på adopsjonssøknaden at man ønsker jente med symmetriske ansiktstrekk som kan imitere soulsangerinner? ← Hehe, nei, man kan nok ikke det. Men du kan være "nesten garantert jente" om du adopterer fra Kina. Det der var et nyyyydelig sjarmtroll ja. Synes kinajenter er nydelige (helt sikkert kinagutter også, men dem er det ikke så mange av her i landet) generelt sett jeg da.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det var også en motivasjon for å adoptere.
Malama Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Motivasjon for å adoptere... tror ikke du kommer langt med argumentet "du skjønner, jeg så enn sånn nydelig jente på en video..." hverken hos barnevernet, BUFetat eller utenlandske myndigheter da. Men, kan muligesn sette igang en prosess (eller virke motiverende på de som er i en prosess) Adopsjon passer ikke for alle, men det er en fantastsik måte å få barn på da. (For dem det passer for.) Men nyyyydelig er den ungen i alle fall Endret 26. oktober 2006 av Malama
Gjest Tweek Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Så utrolig søt unge Skikkelig innlevelse
Gjest Bertine Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Siden det ikke er sikkert at vi kan bli gravide, så har vi jo snakket om adopsjon, men det har liksom vært en fjern tanke. Har tenkt at "kommer jeg til å bli like glad i for eks en jente fra kina, som min egen unge?". Når jeg ser denne videoen så blir jeg så glad inni meg, og tenker at vi er superheldige om vi får adoptere fra kina, og blir foreldre Ett barn er ett barn, uansett hudfarge. Endret 26. oktober 2006 av Bertine
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 hvorfor ikke ? ← Jeg synes det var et tynt grunnlag for å ønske seg et barn - en søt snutt på nettet bare. I det hele tatt er vel utseende lite å legge vekt på i denne sammenhengen. Når jeg leser det Bertine har skrevet under skjønner jeg litt mer. Siden det ikke er sikkert at vi kan bli gravide, så har vi jo snakket om adopsjon, men det har liksom vært en fjern tanke. Har tenkt at "kommer jeg til å bli like glad i for eks en jente fra kina, som min egen unge?". Når jeg ser denne videoen så blir jeg så glad inni meg, og tenker at vi er superheldige om vi får adoptere fra kina, og blir foreldre Ett barn er ett barn, uansett hudfarge. ←
Gjest Gjest_dragoline_* Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 Søt og flink. Men syntes det virket litt påtvunget i slutten der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå