Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Er det bare jeg som blir så vannvittig glad av å høre Scissor Sisters med I don't feel like dancin'. Har bare lyst til å hoppe og sprette rundt på gulvet hver gang jeg hører et par toner fra den;)
TheHairyToothfairy Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 De spiller jo den hele tiden på radioen, den begynner havne i kategorien "sanger jeg er drittlei". Kunne glatt spilt noe mer av dem. Hadde ikke skadet. Tror jeg...
Havfrua Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Enig med TS - jeg blir også happy av denen sangen, og har heldigvis ikke hørt for mye radio og dermed gått lei av den....enda.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Den er definitivt i katergorien energisk, og jeg er ikke lei den - ennå.
Ladyen Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 De var et skikkelig oppløft å se på tv. Jeg har heldigvis ikke hørt dem for ofte, og smiler fremdeles bredt når de popper opp. Stilig å se denslags dansing igjen !!! :D
Gjest glad gjest Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjenner at det hopper i hjertet mitt når jeg hører den sangen. Den er bare til å bli glad av.
Karamba Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, man blir i godt humør av den sangen!
Gjest Fruktfat Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 ja, vi er fler! måtte laste den ned i går, og fant da en annen låt fra scissor sisters som heter "laura". og den kjente jeg jo veldig igjen! er det noen andre som har hatt den før, eller har scissor sisters holdt på i mange år?
Quirky Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 ja, vi er fler! måtte laste den ned i går, og fant da en annen låt fra scissor sisters som heter "laura". og den kjente jeg jo veldig igjen! er det noen andre som har hatt den før, eller har scissor sisters holdt på i mange år? ← De har bare holdt på et par år. "Laura" kom ut på debutalbumet deres i 2004. Vet ikke om det er en coversang, har ikke cd'en her, så kan ikke sjekke. "Laura" er iallefall en utrolig kul sang. Mye bedre enn "I don't feel like dancing", synes jeg.
Gjest Sumiko Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Ja, blir i godt humør av den sangen.
mysan Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Den er kjempeherlig, jeg blir også i veldig godt humør av den sangen. Og den er så innmari 70-talls. Setter meg rett tilbake i min egen ungdom.
Gjest Virvel Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg føler i hvert fall for å danse!
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 Enig med trådstarter! Jeg digger den sangen og er nysgjerrig på å høre mere fra den gruppa! :-D
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #16 Skrevet 27. oktober 2006 Tah-Dah med Scissor Sisters er absolutt en av favorittene om dagen. Personlig synes jeg at "Lights", "Kiss You Off" og "Paul McCartney" på denne skiva er bedre spor enn "I don't feel like dancin'". Festskive! Anbefales.
JallaJalla Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 H;rte den p[ radioen i dag tidlig og fikk med en gang lyst p[ fredagspils men her sitter jeg hjemme med vin i stedet Dessuten funker ikke enkelte taster p[ laptopen heller som dere ser
Meaty Skrevet 27. oktober 2006 #18 Skrevet 27. oktober 2006 Den minner utrolig mye om noe Erasure-greier. (gay er gøy ) Den mest kjente låten til Scissor sisters er kanskje "Take your mama out"?
Gjest Virvel Skrevet 28. oktober 2006 #19 Skrevet 28. oktober 2006 H;rte den p[ radioen i dag tidlig og fikk med en gang lyst p[ fredagspils men her sitter jeg hjemme med vin i stedet Dessuten funker ikke enkelte taster p[ laptopen heller som dere ser ← Har du stilt inn tastaturet ditt på engelsk ved et uhell kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #20 Skrevet 28. oktober 2006 ja, vi er fler! måtte laste den ned i går, og fant da en annen låt fra scissor sisters som heter "laura". og den kjente jeg jo veldig igjen! er det noen andre som har hatt den før, eller har scissor sisters holdt på i mange år? ← De har bare holdt på et par år. "Laura" kom ut på debutalbumet deres i 2004. Vet ikke om det er en coversang, har ikke cd'en her, så kan ikke sjekke. "Laura" er iallefall en utrolig kul sang. Mye bedre enn "I don't feel like dancing", synes jeg. ← Mhm, de har vært mye på radio og musikkvideokanaler siden 2004. Slo skikkelig gjennom gjorde de. Den minner utrolig mye om noe Erasure-greier. (gay er gøy ) Den mest kjente låten til Scissor sisters er kanskje "Take your mama out"? ← Laura og Take your mama out vil jeg påstå var de to mest kjente sangene før dette albumet ja. Visste dere forresten at Elton John hjalp de med I don't feel like dancing? Så det på Lydverket og når jeg fikk vite det så tenkte jeg med en gang: Så klart! Sangen minner meg veldig om Elton sin godgladlåter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå