Gjest Gjest_Margrete_* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har 1 igjen som ikke er den nærmeste familien. Ungene kjøper jeg alltid til litt nærmere jul. Det er så deilig !!!!!!
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Da har jeg motsatt av deg: Jeg har kjøpt én gave.
Twigi Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Og jeg setter meg rolig tilbake, stryker meg selv forsiktig over armen men jeg sier rolig til meg selv "slapp av, jenta mi, det er ikke farlig. Det er ikke farlig. Det er lenge til jul. Noen kjøper julegaver tidlig, men det gjør ikke du." Så svaret på spørsmålet er: "Alle"
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har ikke tenkt å kjøpe julegaver før etter lucia For da er jeg ferdig med hjemmeeksamen og kan tillate meg å tenke på andre ting
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Tja, er kanskje ferdig med en tredjedel :klø:
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har 1 igjen som ikke er den nærmeste familien. Ungene kjøper jeg alltid til litt nærmere jul. Det er så deilig !!!!!! ← spar meg. Er med på aksjonen : gi oss jula tilbake.
Ugla Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Har ikke kjøp en eneste en... Og har ikke tenkt å gjøre det ennå heller... Alt for tidlig (for meg)! Skal forresten kjøpe bare "noen få" (6 stk?).
Nita Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Kjøpe julegaver :klø: kan jo ikke det uten ønskeliste
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 HAHAAAAAAA, Tuller du eller? julegaver...nå? sommeren har jo så vidt sluppet taket og du snakker om julegaver!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Har knapt begynt. Tar det når jeg ser noe som kan fungere, og som jeg har råd til, og så håper jeg at jeg kommer i mål før 24 desember.
Wayah Skrevet 26. oktober 2006 #13 Skrevet 26. oktober 2006 Det er faktisk ikke så dumt å kjøpe jule- og bursdagsgaver hvis du kommer over noe som er lurt litt off-season. Jeg har kjøpt noen få fordi jeg har sett ting og tenkt "Ooooh, det hadde passa flott til den eller den!", men det er ikke noe mål for meg å være ferdig med julegavene før advent. Synes faktisk det er koselig å løpe litt rundt i julestria og handle gaver, men det er ikke noe gøy å ha 10 gaver igjen lille juledag. Men jeg er ikke for julepynt og julegodteri og julehandlepress i september-oktober! En har jo brukt opp julestemninga før Lucia da jo...
Gjest Gitte Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har 2 "hele" gaver igjen, vet hva jeg skal kjøpe så har bare ikke dratt på butikken og faktisk kjøpt de enda. Og 2 "halve" gaver, hvor jeg står litt rådvill... Ellers er alt ferdig =)
Karamba Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 Har ikke kjøpt en eneste en enda, men har planer om å begynne snart.
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 HAHAAAAAAA, Tuller du eller? julegaver...nå? sommeren har jo så vidt sluppet taket og du snakker om julegaver!!!!! ← neida, det er bare 5 uker igjen til advent
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Det er faktisk ikke så dumt å kjøpe jule- og bursdagsgaver hvis du kommer over noe som er lurt litt off-season. Jeg har kjøpt noen få fordi jeg har sett ting og tenkt "Ooooh, det hadde passa flott til den eller den!", men det er ikke noe mål for meg å være ferdig med julegavene før advent. Synes faktisk det er koselig å løpe litt rundt i julestria og handle gaver, men det er ikke noe gøy å ha 10 gaver igjen lille juledag. Men jeg er ikke for julepynt og julegodteri og julehandlepress i september-oktober! En har jo brukt opp julestemninga før Lucia da jo... ← Stresset med å springe rundt i midten av desember er jeg ferdig med. Det er nok å gjøre i desember uansett med adventssøndager, kakebaking som jeg ikke kan, julebord, alt som skal være ferdig på jobb før året er omme, familiemiddager med prøvesmaking på julematen, vasking, rydding og pynting +++ Helt greit å slippe å gå i butikker da, går heller på kafe
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #18 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har kun kjøpt noen få, men ligger godt an med planleggingen av hva vi skal kjøpe.
Gjest baby-E Skrevet 26. oktober 2006 #19 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har ikke kjøpt noen enda. Det er noen jeg skal kjøpe klør til og det er jo litt kjedelig om de ikke får byttet.
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #20 Skrevet 26. oktober 2006 Da har jeg motsatt av deg: Jeg har kjøpt én gave. ← Samme her, har over 30 julegaver igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå