Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 noen som kunne tenke seg å hjelpe stakkrs meg...jeg har ligget syk hele helgen og imorgen klokken 14 skal jeg levere inn en oppgave som inneholder all mulig fakta om eiffel tårnet i frankrike. alt om hvem som bygget det, hvem han er og bakrgunnsstoff, hvor høyt tårnet er og historie bak det.. osv... jeg vet at jeg er litt sent ute og jeg finner ikke noe på nettet.. jeg kan lese av norsk, fransk og engelske sider! jeg har hele natta og inmorgen dagtid på meg... det hadde vært snilt..... uff a meien!
Mrs. K Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 Her er hjemmesiden til Eiffeltårnet. God arbeidslyst Hilsen Trille
Mrs. K Skrevet 26. januar 2003 #3 Skrevet 26. januar 2003 Upps! Kanskje jeg skal gi deg linken :blunke: http://www.tour-eiffel.fr/teiffel/uk/
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #4 Skrevet 26. januar 2003 finner ikke så masse infor her jeg:( mulig jeg er litt tett i huet og trøtt men.. takk for hjelp
Gjest Kinga Skrevet 26. januar 2003 #5 Skrevet 26. januar 2003 Går du inn på linken Trille gav deg en gang til, og leser det som står under "Documentation" vil du finne all den informasjon du er ute etter.(Hvem som bygget tårnet og informasjon om han og hans samtid, hva annet han har konstruert osv, hvor høyt tårnet er, og historien bak tårnet og debatten rundt byggingen av det). Stå på! Vibeke
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2003 #7 Skrevet 28. januar 2003 hei og takk for hjelp! i og med at sidene her inne ble lagt ned for noen dager ble det ikek så mye skriving fra denne siden., men jeg fant en annen og har nå levert inn oppgaven! takk for hjelp i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå