Gjest Borghild Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor skal du ha frisøren hjem? Er du så jævlig på hue at du ikke tør bevege deg utendørs?
Gjest Meep Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Tviler på at det er en egen tjeneste for dette. Men det kommer jo frisør feks. på sykehusene der folk ligger lenge. Hvis det er slik at du ikke kan gå ut så går det sikkert an å ringe til en salong og høre om hvilke muligheter de har for å kunne komme hjem til deg.
Lillesøster Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Ikke lett å komme seg til frisøren når man har ei lita tulle å ta hensyn til. Tror jeg får holde ut et par mnd. til. Synes forøvrig det er rart at ingen har startet opp med dette i Norge. Det er mer vanlig i utlandet. Endret 26. oktober 2006 av Lillesøster
Gjest Borghild Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor skal du ha frisøren hjem? Er du så jævlig på hue at du ikke tør bevege deg utendørs? ← Unnskyld, der gjorde jeg det igjen. Jeg har tourettes syndrom, og kommer med sånne oppstøt av og til.
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Unnskyld, der gjorde jeg det igjen. Jeg har tourettes syndrom, og kommer med sånne oppstøt av og til. ← Ehhhh...ok... skriftlig tourettes faktisk.
Gjest Meep Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Du har ikke noen som kan se etter jenta di den timen det tar å klippe seg?
*Ariel* Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Ikke at det hjelper, men i Bergen finnes det.
brumma* Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Kan du ikke ta henne med? Eller la noen passe henne? Jeg har ikke hørt om frisører som kommer hjem til folk her i Oslo ihvertfall...
Fashion.Faux.Pas Skrevet 26. oktober 2006 #11 Skrevet 26. oktober 2006 Noen burde begynne med det. Ambulerende frisører! MEn seriøst så virker det som en god ide...
Gjest Tweek Skrevet 26. oktober 2006 #12 Skrevet 26. oktober 2006 Unnskyld, der gjorde jeg det igjen. Jeg har tourettes syndrom, og kommer med sånne oppstøt av og til. ← Hele du er jo en stort surt oppstøt da
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Du kan forsøke "Frisøren På Døren"; e-postadresse fjernet hun er utrolig dyktig. E-postadressen är borttagen med hänvisning till reglerna, det är inte tillåtet att posta inlägg som innehåller e-postadress /Furstina (moderator) Endret 27. oktober 2006 av Furstina
Lillesøster Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Du kan forsøke "Frisøren På Døren"; e-postadresse fjernet, hun er utrolig dyktig. E-postadressen är borttagen med hänvisning till reglerna, det är inte tillåtet att posta inlägg som innehåller e-postadress /Furstina (moderator) ← Takk. Endret 27. oktober 2006 av Furstina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå