Gå til innhold

Stylingprodukter til fint, nordisk skadet hår

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rufsa_*
Skrevet

Jeg har slitt halvlangt oppklippet hår som i tillegg er typisk nordisk og fint. Har farget det, bruker kur fra Joico og sjampo fra kerastase (og er knallfornøyd med begge, selv om banalukten på kuren er litt i overkant), men trenger et stylingprodukt. Noen som har tips til stylingprodukter som kan få litt liv i håret mitt? Jeg vil gjerne ha litt volum og "rufs".

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Redken Rough Paste kan jeg anbefale for volum og "rufs." Har ca. samme hårtype som deg og jeg er kjempefornøyd :)

Skrevet

Jeg har samme hårtypen trolig. Mitt er meeeget tynt og utrolig mange hårstrå (men ser ikke tykt ut, det blir bare tungt) og det er slitt ettersom jeg striper det jevnlig. Jeg har i flere år brukt produkter fra Bed Head, og er faktisk veldig fornøyd med disse, da de ikke blir for tunge for håret mitt. Mulig dette kan være noe for deg. Det er relativt mange ulike slag da, så du må prate med frisøren som selger om hvilket produkt som gjør jobben for deg. Jeg bruker en spray som heter skyskraper, og en volum-mouse som jeg ikke husker hva heter.

Gjest Deception
Skrevet
Jeg har samme hårtypen trolig. Mitt er meeeget tynt og utrolig mange hårstrå (men ser ikke tykt ut, det blir bare tungt) og det er slitt ettersom jeg striper det jevnlig. Jeg har i flere år brukt produkter fra Bed Head, og er faktisk veldig fornøyd med disse, da de ikke blir for tunge for håret mitt. Mulig dette kan være noe for deg. Det er relativt mange ulike slag da, så du må prate med frisøren som selger om hvilket produkt som gjør jobben for deg. Jeg bruker en spray som heter skyskraper, og en volum-mouse som jeg ikke husker hva heter.

Du mener ikke Fudge? De har i hvertfall en spray som heter Skyscraper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...