Gå til innhold

Teaterforestilling KARDEMOMMEBY

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta med guttene mine på 51/2 år og 71/2 på kardemommeby,

teaterforestinning,før jul.

Koselig å gjøre noe sånnt,det har vi kke prøvd enda ;)

Jeg husker meg selv som "liten" og var og så på KARDEMOMMEBY.og husker det var kjempe spennende med røverne som løp igjennom salen :forvirret:

For meg var det er morrsom opplevelse.

:ler:

Andre som skal/har vært på noe sånn?

Er det å annbefale?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde79
Skrevet

Ja, ta de med på teater fra de er små så ofte du har mulighet til det. Nationaltheatret er en helt annen opplevelse når det er barn i salen ;) MÅ oppleves. Så Hakkebakkeskogen for et par år tilbake og det var en kjempefin dag for barna. :) Bare å dra det, ikke nøl!!!!!!!!! :)

Skrevet

Jeg skal ta med mine jenter på 2,5 og 5 på samme forestilling. I fjor var jeg med eldstemann på Pippi på Nationaltheateret. Det snakket hun om i måneder etterpå. Lurte på når vi skulle gå og se Pippi igjen..

Teater er en flott opplevelse for barn. Vi har vært på kino også, men det fenger på langt nær så mye som teater.

Skrevet

Jeg så den for et par år siden, kjempebra! Den var modernisert bittelitt i forhold til hva jeg husker fra jeg var liten og det gjorde seg godt. ;)

Skrevet

Jeg var og så på den forestillingen for et par år siden, da var vel guttene mine litt yngre enn det dine er nå. Jeg vil absolutt anbefale den.

Kjempe moro. Og så spennende for barna med røverne som løper rundt i teateret. Unga blir bare litt engasjerte .... :ler:

Skrevet

Jeg har sett både Kardemomme by og Dyrene i hakkebakkeskogen på Nationaltheateret og det er virkelig vel verdt et besøk. Det er moro for både foreldre og barn, begge er litt modernisert og det er også humor for de voksne der.

Anbefales på det varmeste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...