Gjest heldige meg! Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Har lenge siklet etter en Odd Molly kjole, kjolen finner dere på Oddmolly.com, kjolen har nummer 343 og er i høstkolleksjonen. Den er i beige ull med blått ullbånd i livet. Min mann har skjønt at mas må belønnes og idag kom han hjem med en slik kjole. Den er såååååå fin at dere aner ikke, uten tvil mitt fineste plagg. Den satt som et skudd og er nydelig å ha på. Sitter med den på nå, spett mo alene i stua, har pyntet meg med boots også Verdens snilleste MANN har jeg! (og ja, kjolen kostet flesk....)
Gjenglemt sykkellås Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.oddmolly.com/files/collections/...s/343_beige.jpg denne? Har har bestilt den over nettet?
Gjest TS Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.oddmolly.com/files/collections/...s/343_beige.jpg denne? Har har bestilt den over nettet? ← Nei han kjøpte den i Asker. Du kan få bestilt den på folkart, i Norge er den så og si tom nå. Odd Molly har ingen varelager og nå er kjolen tom i Danmark også. Se om du finner den på svenske sider (folkart bla) men da må du vel betale toll også. Den er helt skjønn IRL, så håper du finner den
Gjest TS Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.oddmolly.com/files/collections/...s/343_beige.jpg denne? Har har bestilt den over nettet? ← Ja det er den kjolen du har link til....
Gjest Borghild Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Unnskyld meg azz, men den kjolen var virkelig øgly bøgly! En sånn kjole som oldemor brukte da hun var 100 år. Fysj!
Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Huff, tror jeg holdte på å svelge maten i halsen. Hvor gammel er du med den kjolen?
ida_ Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Definitivt ikke min stil så ikke en kjole jeg ville hatt, men når det er en kjole du har ønsket deg og mannen din har kjøpt den til deg er han jo kjempesnill
Gjest TS Skrevet 26. oktober 2006 #15 Skrevet 26. oktober 2006 Huff, tror jeg holdte på å svelge maten i halsen. Hvor gammel er du med den kjolen? ← Morsom du. Nei jeg er 30 år så ikke sååå gammel. Kan være enig i at kjolen ser litt spesiell ut på bildet, men når du ser den i virkeligheten er den knalltøff, helt sant. Den er i 80 ull, så den en myk i stoffet og sitter pent på. Jeg har små pupper men i denne fikk jeg en skikkelig "kløft" En fin bonus synes jeg. Fikk den i str 1, og jeg er egentlig en str 38, men denne passet perfekt. Regner med du ofte får halsen i maten hvis du reagerer på slike småting, må ikke åpne slike skumle linker vet du .....
Gjest TS Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Pris......? *jeg og vil ha.....* ← 1950;.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #18 Skrevet 26. oktober 2006 Helt nydelig! Jeg har vært inne på nettsidene deres og kikket,og der var jaggu meg mye fint! Men jeg må tilstå; Jeg har aldri hørt om dette merke før.... Noen som kan fortelle litt mer om det, og eventuelt hvordan jeg får fatt i klær derfra? Jeg vil ha en slik kjole!!!!!
Gjest TS Skrevet 26. oktober 2006 #19 Skrevet 26. oktober 2006 Helt nydelig! Jeg har vært inne på nettsidene deres og kikket,og der var jaggu meg mye fint! Men jeg må tilstå; Jeg har aldri hørt om dette merke før.... Noen som kan fortelle litt mer om det, og eventuelt hvordan jeg får fatt i klær derfra? Jeg vil ha en slik kjole!!!!! ← Du kan bestille på nettet, men da må du betale moms og tollgebyr. Sjekk ut på den norske siden hvor du får tak i Odd Molly klær, det er mange butikker som har de, men de får ikke mange av forhandleren. Fikk høre at folk reserverer klærne før de kommer i butikken, da er de sikker på å få tak i de. Jeg vet hvilken butikker som har det i Oslo, Asker og i Trondheim Og ja, de har så masse fint, jeg ønsker meg den blå ulljakken til jul....
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #20 Skrevet 26. oktober 2006 hvilke butikker i oslo fører merket??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå