Gjest Donna Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Jaja ingen har sagt at det skal være enkelt med PC...sukk....... Før helgen kjøpte jeg et webcam......og det gikk greit å installere det (og avisntallere det - her gjort begge deler en 6-5 ganger nå sukk) Men problemet er at det henge seg - strømen går av på det - og så blir dataskjermen blå - og deretter sort - og maskinen restarter. Gang etter gang....har ikke nyttet å installere på ny heller eller å bytte usb port. det slår seg rett og slett av og det er ikke noen av og på knapp på det heller . liker ikke det at skjermen blir blå og at maskinen driver og restarter....... neon som aner hva dette kan være???? Har windows XP profecional......
Gjest Lea Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 Blå skjerm er ganske vanlig når man dytter inn mye ting i PC-en. Har opplevd dette ofte på jobben, der jeg har XP. Vet ikke helt hva det kommer av med sjekk at du har riktig driver til kameraet. Gå inn på sidene til de som har laget kameraet og se etter nye drivere eller let i FAQ for å se etter løsninger. Som regle kan du også søke på sidene etter stikkord som "blue screen". Det er alltid lurt å sjekke windows update også. Hvis ingenting fungerer: Ta kameraet med til butikken du kjøpte det i. Be dem om å teste det eller be om et nytt kamera. Det KAN være feil ved produktet også.
Gjest Donna Skrevet 26. januar 2003 #3 Skrevet 26. januar 2003 Camera er testet i butikken hadde det med i går og klagde på det. Der sa de at det virket - men de testet ikke på XP da. Hm ..kan være at det er for mye på harddisken........at jeg bør ha mere ram. Hva er passelig bra med ram egentlig? Windows update ja ....har ikke fått opp beskjed om det på en stund ..hm ..må undersøke det..' Når det gjelder drivere så har jeg ikke peiling . :oops:
Gjest Donna Skrevet 26. januar 2003 #5 Skrevet 26. januar 2003 Ha - Ha - Ha sååå morsomt Ola....... :-? Tuuuusen takk for informativt svar sltså, hmf..
jordbær Skrevet 26. januar 2003 #6 Skrevet 26. januar 2003 W:heiajente: I:heiajente: N:heiajente: D:heiajente: O:heiajente: W:heiajente: S Trenger jeg si mer?
Gjest Virgo ikke påloget Skrevet 26. januar 2003 #7 Skrevet 26. januar 2003 Jeg HATER XP .....funker jo ikke med andre programmer og drivere ....bare tull.... sukk ....... ikke netmeeting en gang ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå