Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville du hatt på deg? Gallakjole eller dressbukse eller noe midt i mellom? Lang eller kort kjole? Hva er lissom stilen der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er julegallaen i Vallhal? :klø:

Men uten å vite hva det er; kaller man det galla er det vel rimelig stivt/fint? Lang kjole dakanskje?

Skrevet

Jeg har prøvd å lese av bildene fra i fjor hva damene har på seg, men jeg ser stort sett bare dresskledde menn.....

Skrevet

Ut i fra beskrivelsene på siden, ville jeg tenkt pent julebord-antrekk :)

Skrevet

Oi, det så morsomt ut. Skulle tatt med gubb og tatt en hel helg hos Evelina ;)

Skrevet

Høres bra ut syns jeg :)

Men hold deg til tråden nå da, he he, jeg trenger råd her... ;)

Skrevet

noen andre som skal? hva skal dere ha på dere?

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Cats_*
Skrevet

på julebord har man på seg pene klær, pyter seg litt..

Julegallaen i fjor var det mye rart..

korte kjoler, lange kjoler, ballkjoler, noen gikk med bukse og en fin topp over.. Det er mye å velge mellom, så lenge det er pent kledd ! :)

Skrevet

På julegallaen finner du folk i alt fra olabukse til slottsgallakjoler, så man kan pynte seg akkurat så mye som man ønsker :)

Gjest Gjest_Marius_*
Skrevet

Julegallaen er et pent julebord, hvor man kler seg i hva man vil. Det er ikke snakk om svære sægge bukser og hettegenser å sånt, men litt pent... Du kan godt gå i en vanlig jeans og skjorte... Bare man kler seg pent. Jenter kan gå i jeans å en topp. Det er bare å kle seg som man vil. Men det fineste er jo at man kler seg i kjoler, dress osv. Ikke tenk så mye på det folkens:P Etter 6 besøk i baren er det ingen som legger merke til hva dere har på dere lenger:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...