Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har prøvd denne, e.l? http://www.helping.no/slankekur.htm Den 13-dagers kuren litt nedover på siden. Har dette noen effekt? Kunne godt tenkt meg å prøve, men blir litt bekymra siden det står at man bør konsultere lege osv.. Hvorfor må man vente så lenge før neste gang, og hvordan virker det egentlig? Hvorfor akkurat den maten, liksom?
Quirky Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har prøvd denne, e.l? http://www.helping.no/slankekur.htm Den 13-dagers kuren litt nedover på siden. Har dette noen effekt? Kunne godt tenkt meg å prøve, men blir litt bekymra siden det står at man bør konsultere lege osv.. Hvorfor må man vente så lenge før neste gang, og hvordan virker det egentlig? Hvorfor akkurat den maten, liksom? ← Det er smart å konsultere lege, siden enhver lege med minst 50 i iq vil fortelle deg at det er tull. Jeg liker spesielt godt hvordan den lover 13-20 kg ned på 13 dager, og hvordan den skal regulere stoffskiftet. Den regulerer nok stoffskiftet ja, ved å ødelegge det fullstending. Hold deg unna!
Gjest ts Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Ok. Akkurat det svaret jeg var redd for. *litt skuffa* Det måtte vel være for godt til å være sant. Tror jeg holder meg unna den. Takk for svar!
Gjest Gjest_Lea_* Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes vel bare det at de har klart å stave ordet "godteri" ("gotteri") feil tidlig på siden sier meg nok om at dette er useriøst.
Gjest Elfrida Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg, min idiot, gjennomførte denne dietten for en 10-12 år siden omtrent. Jeg gikk ned masse men gikk så klart opp igjen ganske fort, og mye av vekttapet var garantert muskler. Når jeg så la på meg igjen la jeg på meg fett, og resultatet var mindre muskler og mer fett enn tidligere, selv om jeg veide det samme. Drittdiett rett og slett. Det man må innse er at det ikke nytter å slanke seg, man må legge om livsstilen FOR LIVET, ellers legger man på seg igjen etter en hver 'slankekur' (man kunne like godt kalle det fetekur - for man blir fetere og mindre muskuløs etterpå). Trene og bevege seg mer og spise sunnere og mer balansert er det eneste svaret hvis man ønsker å gå ned i vekt. Slankekurer, piller, teer, rensekurer, osv osv det er ingenting annet enn juks og bedrag for at folk skal tjene seg rike på andre.
tuji Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg var også så dustete og prøvde dette en gang. Gikk vel ned ca tre kilo, og de kom like fort på igjen. Bare tull og vas.
Celiclya Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Eh....seriøst?? Man må være rimelig desperat og kanskje litt korka i huet for faktisk og tro at dette virker... Det er ikke fysisk mulig å gå ned 20(!!!) kilo på 13 dager!!! (ja, de påstår faktisk det!) Skal man slanke seg, nytter ikke noe annet enn en varig omlegging av livsstilen.
Gjest seki Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Noen som har prøvd denne, e.l? http://www.helping.no/slankekur.htm Den 13-dagers kuren litt nedover på siden. Har dette noen effekt? Kunne godt tenkt meg å prøve, men blir litt bekymra siden det står at man bør konsultere lege osv.. Hvorfor må man vente så lenge før neste gang, og hvordan virker det egentlig? Hvorfor akkurat den maten, liksom?
Gjest Lena85 Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Jeg prøvde en litt annen versjon av den 13 dagers kuren april 2007.. Gikk ned ca 5-6 kilo og har den dag i dag ikke gått opp igjen.. Jeg har ikke vært noe flink til å spise sunt eller trene etter kuren.. I dag veier jeg 7 kilo mindre enn jeg gjorde da jeg startet på kuren.. Men det funker jo ikke for alle.. Alle kropper er forskjellige - jeg har jo ikke noe bevis på at det er denne kuren som er grunnen til at jeg gikk ned i vekt og fortsatt er der.. Men jeg har prøvd flere andre ting tidligere hvor jeg har gått opp igjen .. så jeg velger å tro at på en eller annen måte funket denne kuren for meg..
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 Jeg prøvde en litt annen versjon av den 13 dagers kuren april 2007.. Gikk ned ca 5-6 kilo og har den dag i dag ikke gått opp igjen.. Jeg har ikke vært noe flink til å spise sunt eller trene etter kuren.. I dag veier jeg 7 kilo mindre enn jeg gjorde da jeg startet på kuren.. Men det funker jo ikke for alle.. Alle kropper er forskjellige - jeg har jo ikke noe bevis på at det er denne kuren som er grunnen til at jeg gikk ned i vekt og fortsatt er der.. Men jeg har prøvd flere andre ting tidligere hvor jeg har gått opp igjen .. så jeg velger å tro at på en eller annen måte funket denne kuren for meg.. Jeg har også prøvd den, og den funket på meg. Minus 7 kg, og jeg har ikke gått opp igjen Prøv den selv...ikke gidd å høre på alle de negative komentarene, trodde ikke mine egne øyne når jeg gikk på vekta.
Chanel.No5 Skrevet 24. august 2009 #11 Skrevet 24. august 2009 Her var det mange ulike meninger gitt.. Det viktigste med kosthold er at du finner noe som passer deg og ikke gjør som alle andre. Du skal like maten du spiser og ikke bare spise den fordi den er en del av en diett. Liker ikke ordet diett selv, mener at ett normalt sunt kosthold holder i lange baner. Spiser en regelmessig og unngår for mange utskeielser av sukker og usunt fett i hverdagen så skal det være nok. Men vi er alle forskjellige=)
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #12 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg gikk på denne kuren for mange år siden og gikk ned 6 kg på 13 dg, og 4 kg til de neste 2 ukene. Jeg har ikke gått de kg opp igjen, selv med 1 svangerskap i mellomtiden. Jeg skal nå prøve en annen diett som går over 7 dg, og håper denne fungerer like bra. Nå trener jeg i tillegg 2 ganger i uka, så regner med jeg klarer holde vekten i ettertid uansett :-) Kluet er å holde seg i aktivitet og tenke hva man spiser etter vekttapet, tror nå jeg ;-) Lykke til alle som vil teste ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå