Gå til innhold

Hvilke farger til hvilken hudtype og hårfarge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte når jeg går og handler, så tenker jeg at det hadde vært gøy å vite hvilke farger jeg burde kjøpe klær i, hvilke farger jeg burde kjøpe sminke i, osv...

Det går jo ann å ta sånn fargeanalyse hos hudpleier, men blir jo litt penger det da.. Er det noen her som har peiling på dette/gode erfaringer? :)

Jeg selv har blå øyne, lys hud og blondt/mellombrunt hår.. Men behøver ikke ta hensyn til d altså, gjerne bare litt generelt om emnet.. Tenkte kanskje andre også synes d hadde vært gøy å vite litt om dette!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har like farger som deg bare at jeg har blondere. Og jeg bruker farger som gull, fersken, bruntoner, champagne farger og en grønn/gull en fra purelux som jeg elsker på øyenene.

Når det kommer til kler må nok andre trå til ;)

Skrevet

Hovedregel: Du har enten varme eller kalde farver. Neste rege: Farvene dine er mørke eller lyse. Ville tro at du var en vår (Varme farver) eller en sommer (kalde farver) Begge grupper er lyse. Prøv hva du kler best av gull( Varmt) og sølv (kaldt) fersken (varm) eller rosa (kald) Finnes flere steder på nettet du kan lese mer om dette. Finnes og en del bøker om emnet. Ellers er det ikke sikkert det er så dyrt med farvekonsultasjon. Du tar det fort inn igjen på feilkjøp. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...