Gjest veldig blakk Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Noen forslag til måter å tjene noen kroner på, når man er sengeliggende og ikke i stand til å følge opp frister o.l.? Mye eller lite; hver krone teller...
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Helt sengeliggende? for hvor lang tid?
Gjest Bellatrix Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Trygdekontoret? Er du ute av stand til å utføre arbied på permanent basis, eller i hver fall langvarig så har du krav på uføretrygd. http://www.nav.no/page?id=1073743840
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.companiesthatpays.blogspot.com/ Kjedelig, du får betalt via paypal så pengene blir “låst” i Internett (men ebay og lignende er fin sånn), og du tjener ca 6-7 kroner pr dag om du klikker jevnt og trutt gjennom alle mailer du har. Du bør ha ADSL eller liknende, og du MÅ ha et godt virusprogram. Men det sørger i det minste for at jeg har råd til julegaver i år…
Gjest veldig blakk Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Helt sengeliggende. Vet ikke for hvor lenge. Kanskje for alltid, kanskje bare for noen år. Får ingen støtte fra NAV.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.companiesthatpays.blogspot.com/ Kjedelig, du får betalt via paypal så pengene blir “låst” i Internett (men ebay og lignende er fin sånn), og du tjener ca 6-7 kroner pr dag om du klikker jevnt og trutt gjennom alle mailer du har. Du bør ha ADSL eller liknende, og du MÅ ha et godt virusprogram. Men det sørger i det minste for at jeg har råd til julegaver i år… ← Takk for tipset! Skal se nærmere på dette. Blir jo ingen mat av det, men kanskje andre ting jeg trenger.
Gjest Shoreh Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Hva med telefonbasert arbeid? Innlegget er endret Reglene Arwen (mod) Endret 26. oktober 2006 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 hva med telefonbasert arbeid? ← Noen forslag til hva det kunne være?
Gjest Shoreh Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Hva med telesexvertinne? Det er enkelt, alt du må gjøre er å si at du er 16, ligger på sengen i en rød neglisje og sutter på en kjærlighet på pinne. Telefonsalg, lotteri etc.
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Selg sex på telefon. Tror det skal være ganske greit betalt.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Takk for tipset! Skal se nærmere på dette. Blir jo ingen mat av det, men kanskje andre ting jeg trenger. ← Ja, er slik jeg har endt opp med å gjøre det. Handler mye husholdningsting via nettbutikker som godtar paypal, så får jeg avlastet matbudsjettet en del. Men en ting du må huske på. Om du er slik som meg og plutselig kan få en knekk hvor nettbruk er uaktuelt, så se om du klarer å komme deg på nett for å slå på “feriemodus” på de sidene som sender ut mest mail. Du går inn på “user profile” og scroller ned til “Are you going on a vacation?”, skriv inn passordet i den boksen der. Da slipper du få mailboksen fylt opp og du må bruke et par timer på å rense ut de mailene som er for gamle. Husk og at på de fleste sidene kan du ikke være innaktiv over mer enn rundt 15 eller 30 dager. Men det holder å klikke på en link for å gi beskjed om at det ikke er en konto som ikke lenger er i bruk.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Telefonsalg, lotteri etc ← Kan jo ikke akkurat starte opp for meg selv her heller, da...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, er slik jeg har endt opp med å gjøre det. Handler mye husholdningsting via nettbutikker som godtar paypal, så får jeg avlastet matbudsjettet en del. Men en ting du må huske på. Om du er slik som meg og plutselig kan få en knekk hvor nettbruk er uaktuelt, så se om du klarer å komme deg på nett for å slå på “feriemodus” på de sidene som sender ut mest mail. Du går inn på “user profile” og scroller ned til “Are you going on a vacation?”, skriv inn passordet i den boksen der. Da slipper du få mailboksen fylt opp og du må bruke et par timer på å rense ut de mailene som er for gamle. Husk og at på de fleste sidene kan du ikke være innaktiv over mer enn rundt 15 eller 30 dager. Men det holder å klikke på en link for å gi beskjed om at det ikke er en konto som ikke lenger er i bruk. ← Og en ting til jeg glemte å si: GMAIL! Den kontotypen er genial for den type virksomhet.
Gjest veldig blakk Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Blir veldig glad dersom noen har flere forslag!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Konvoluttbretting. ← Ja, det har jeg tenkt på selv! Men hvor finner man slike jobber...?
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 Selg sex på telefon. Tror det skal være ganske greit betalt. ← Er du seriøs nå?
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Ja, det har jeg tenkt på selv! Men hvor finner man slike jobber...? ← Jeg aner ikke dessverre. Mulig at nav kan hjelpe deg. Tror jeg så utlysning i ei avis en gang for et par år siden. Kjenner til en som drev med det noen måneder. Ellers er det ulike kreative ting å tjene penger på dersom du er god. Idémyldring. Du kan: -Tegne. Tegne etter bilder av barn på bestilling f. eks. -Lage smykker og selge over ebay. - Sy. (Forutsetter selvsagt at du er frisk nok til å sitte oppreist foran ei symaskin.) Selv savner jeg figursydde regnkåper og korsetter i butikkene. Er veldig vanskelig å sy korsett da. - Skrive noveller o. l. for ukeblader. - Blogging. Opprett en blogg, gjerne temabasert. Dersom du tiltrekker deg nok lesere kan du få annonseinntekter. Tror google kan ordne med annonser. Eller start et populært diskusjonsforum. Endret 25. oktober 2006 av Ylva Virvla
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 Er det akutt, så kan du selge unna ting du ikke bruker (ski, sykler, klær, leker osv) på finn.no. Hvis du er sengeliggende er det vel ikke allverden du kan få til.. God bedring!
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #20 Skrevet 25. oktober 2006 Er du seriøs nå? ← Ja faktisk. Er man blakk så er man blakk. Vil det si at du ser ned på disse kvinnene som gjør dette? Det gjør ikke jeg. Og hun ber om forslag. Dette er en jobb man kan gjøre liggende, og som er ok betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå