Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Lurte litt på om det er andre somogså har opplevd dette at det egentlig ikke passer for kjæresten/ sambo/ mannen at din bursdag er på den tiden av året den er på?

Min er i oktober og det er helt tydelig innspurten av året på jobben til min sambo. Å feire dagem min er det aldri tid til da han er ute å reiser/ i ferd med å dra etc. jeg må innrømme at jeg blir litt skuffet over dette selv om jeg ikke har krav på noen oppmerksomhet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Spiller nok ingen rolle når i året jeg har bursdag for mannen min - han er like uoppmerksom uansett. ;)

Skrevet

Typen min har dag i slutten av mai. Det vil si den aller aller travleste tiden på jobben. Har en del ting som -skal- være unnagjort til 1. juni, og det at mange insisterer på å dra på ferie og la oss andre sitte igjen og gjøre deres jobb i tillegg til vår egen, siden det er for kort tid til å lære opp vikarer, gjør ikke saken bedre. Men man klarer jo selvsagt få til en bedre middag, og jeg ser ikke behovet for mer heller. Min bursdag blir ikke feiret mer enn hans, selv om min er midt i en haug helligdager hvor han bare dingler rundt hjemme så uansett.

Skrevet
jeg må innrømme at jeg blir litt skuffet over dette selv om jeg ikke har krav på noen oppmerksomhet...

Som kjæreste/samboer/kone, hva det skulle være, så synes jeg man har krav på oppmerksomhet.

Jeg har bursdag i slutten av november, og ettersom vi er studenter så kommer det som regel rett i eksamensoppkjøringa. Her i huset er det riktignok jeg som nedprioriterer feiringa av bursdagen min, men litt oppmerksomhet vil jeg da ha :)

Uansett hva det er som gjør at partneren er opptatt når du har bursdag, så går det da an å lage en koselig middag til deg en kveld, ta deg med på restaurant el.l. Eventuelt går det også an å ha en rolig bursdag med kake, og så ta feiringen når det roer seg litt. Synes med andre ord ikke det er noen unnskyldning for ikke å feire en bursdag dersom kjæresten ønsker det!

Gjest Lompa i.i
Skrevet
Spiller nok ingen rolle når i året jeg har bursdag for mannen min - han er like uoppmerksom uansett. ;)

Hva skulel det innlegget der være godt for? Strø salt i såret hos trådstarter? Den slags virker for meg litt fjortissnivå; får du ikke oppmerksomhet fra sjærsten din du da, det gjør jeg, æddabædda!

Trådstarter spurte IKKE om du får konstant oppmerksomhet fra DIN kjære, hun lurte på om andre opplever det samme som henne. Det går da vel an å trå LITT varsomt, man MÅ vel ikke gni inn det som er sårt for andre?!

Skrevet
Hva skulel det innlegget der være godt for? Strø salt i såret hos trådstarter? Den slags virker for meg litt fjortissnivå; får du ikke oppmerksomhet fra sjærsten din du da, det gjør jeg, æddabædda!

Ehhh, nå skrev vel strengt tatt Hedda at mannen hennes var uoppmerksom hele året.
Skrevet

Oi, UNNSKYLD! Har ikkke fått kaffen min ennå, så jeg blingsa noe seriøst. Unnskyld, Hedda! :smilyblomst:

*Løper ut og setter på ekstra sterk kaffe*

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg leste også det samme som deg lompa, og tenkte "Fy for ei røy!" :ler:

Unnsyyl hæda! :blomst:

Skrevet

Godt at det er flere enn meg som har lesevansker på morgenen, gitt.... :ler:

Skrevet

Så slemme dere er mot Hedda...... :ler:

Hun ville da aldri finne på å si noe sånt :)

Her i huset er det sånn at det er jeg som er bursdagsfreaken, så det er alltid jeg som står for fiksing og arrangering, uansett hvem som har dag. Et år gikk faktisk halve dagen før mannen min husket at jeg hadde bursdag, og selvom han unnskylder seg med at vi var på ferie i syden, syns jeg ikke akkurat at det holder... :ler:

Men det skal han ha, vanligvis er han flink med sånne dager. Bestekompisen hans, derimot, drar ALLTID på guttetur den helgen kona hans har bursdag, Hun er født 1. mai, slik at det er alltid langhelg, og hun er ikke videre blid for å alltid bli prioritert bort...

Kanskje vi jenter må bli flinkere til å si åssen vi vil ha det?

Skrevet

Sant, Evelina. Kanskje menn rett og slett MÅ ha de små overtydelige hintene som vi heslt ikke vil gi. Ikke så morsomt med oppmerksomhet som en nesten må be om...Men det er kanskje bare å avfinne seg med at sånn ER det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...