Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 etter samleie, det er fælt, hva skal jeg gjøre? Ikke forslag som "klipp det vekk" eller noe, men nesten alle svar mottas med takk
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 Bruker dere kondom eller noe når dere har sex? Kan være du er allergisk mot gummien.. Hvis jeg bruker kondom eller glidemiddel har jeg veldig lett for at det klør og stikker..bare å løpe i dusjen..
Johanna Skrevet 26. januar 2003 #3 Skrevet 26. januar 2003 Du kan jo ha en soppinfeksjon uten at du vet det. Går jo an å prøve med kanesten som du får kjøpt reseptfritt på apoteket. Men det lureste kan jo være å oppsøke legen. Så får han tatt noen prøver bare for sjekke at alt er i orden. Bruker du p piller forresten?
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2003 #4 Skrevet 28. januar 2003 hei johanna begynte på det den dag i dag vi har brukt kondom de andre gangene. æsj sopp jeg vil ikke ha ekkel sopp
Johanna Skrevet 31. januar 2003 #5 Skrevet 31. januar 2003 Så du har akkurat nettopp begyn med p piller. Jeg spurt fordi da jeg i min pur ungdom brukte p piller fikk jeg de symptomene du beskriver. Ta deg en tur på apoteket og kjøp deg en pakke med canesten, det kan svi litt til å begynne med men det er helt normalt. Hvis ikke plagene gir seg, vet du hva du skal gjøre! GÅ TIL LEGEN!
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #6 Skrevet 31. januar 2003 Det ga seg helt uten noe som helst hjelp, heldigvis men så greide jeg nå å kutte opp greia mi med høvelen i dag tror du sår der nede gror fort? Jeg håper det..
ivanka Skrevet 31. januar 2003 #7 Skrevet 31. januar 2003 au au au. har du skikkelig uflaks, kan du være allergisk mot sæd... ja, det forekommer!
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #8 Skrevet 31. januar 2003 men dama det var tatt i bruk kondom og jeg fikk ikke noe på meg (passer på jeg vettu) men kan det ikke hende bare at ting gikk litt villt for seg? Jeg har aldri hatt "plass" til 3 fingre inni der før...
ivanka Skrevet 31. januar 2003 #9 Skrevet 31. januar 2003 oops. leste vel ikke grundig nok. sorry! nei, da er det nok ikke sædallergi, og godt er det!!! kan være en liten revne, sånt kan jo skje hvis det går heftig for seg eller han er større enn man er vant med... hvis det ikke gjør vondt lenger og det ikke kommer tilbake kan det nok bare være en liten skade i huden. det kan gjøre skikkelig vondt selv om såret er mikroskopisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå