Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor inneholder den bakterier da? Merkelig.. Er det innholdet som er feil, eller er det fremstillingen som har ført til bakterievekst. :forvirret:

Har alltid hatt baktanker med å handle sminke/hudpleie produkter på Nille eller andre lignende butikker og fikk vel bekreftet dette nå.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Har alltid hatt baktanker med å handle sminke/hudpleie produkter på Nille eller andre lignende butikker og fikk vel bekreftet dette nå.

Hm. Hvilke baktanker har du hatt da?

Skrevet

Handler du hudpleie på Nille bør du vel egentlig være forberedt på sånt..

Skrevet

Er du så dust at du kjøper hudkrem og sminke på Nille fortjener du uansett utslett, kviser og hormonforstyrrelser :-)

Skrevet

Selv om man velger å kjøpe kremer og kosmetikk på Nille fortjener man ikke å få påført infeksjoner om man bruker disse. Ærlig talt.

Produktene Nille selger burde være like trygge å kjøpe og bruke som de hos hudpleier.

Skrevet
Selv om man velger å kjøpe kremer og kosmetikk på Nille fortjener man ikke å få påført infeksjoner om man bruker disse. Ærlig talt.

Produktene Nille selger burde være like trygge å kjøpe og bruke som de hos hudpleier.

På tide at folk lærer seg at du kan ikke kjøpe all mulig billig dritt og smøre på huden som tross alt er levende og responderer på det den får servert.

Og hva er bedre lærdom enn et festlig utslett?

Skrevet (endret)

Så det er kun prisen man skal ta hensyn til når man kjøper kosmetikk? Alt dyrt er bra, alt billig er dårlig?

Produkter som selges i Norge skal være trygge å bruke. (Selv om de ikke har noe som helst effekt på huden. Utslett skal man hvert fall slippe å få.)

Endret av Gjenglemt sykkellås
Skrevet

Hvis det ikke ringer en bjelle når en 400 ml. hudkrem koster 19.90 så er ikke det mitt problem.

Helt enig i at det er viktig med kontroll av produkter som selges i Norge men man får det man betaler for, og er man så kjip at man ikke legger mer penger i hudpleie enn 20 kr. så kan et utslett i ansiktet være en god wakeupcall.

Mener jeg da!

Skrevet

Det er hudkrem fra Nille... Hva har man egentlig forventet seg?

Skrevet
Det er hudkrem fra Nille... Hva har man egentlig forventet seg?

Here ya girlfriend!

(sorry, ser på MTV og er litt Gangsta akkurat nå)

:ler:

Skrevet
Er du så dust at du kjøper hudkrem og sminke på Nille fortjener du uansett utslett, kviser og hormonforstyrrelser :-)

Og hva er man om man kjøper komplett hudpleie serie fra Biotherm til 1000 lapper??? OG får infeksjon i huden på kjøpet???

Poenget mitt er at for noen hudtyper ER faktisk produkter ala Nille helt 100%, og om man har en slik hudtype, hvorfor i all verden skal man da kjøpe produkter til tusenvis av kroner, når man kan få kremer som funker optimalt for en brøkdel??

Det er ikke alle mennesker som disse dyre og såkalt beste produktene passer på, det er jeg et godt eksempel på. Jeg gikk til innkjøp av Biotherm, resultatet var INFEKSJON, har prøvd Clarins, resultatet her også var INFEKSJON, det er ikke et eneste anerkjent merke jeg har prøvd uten å få hudproblemer av det. Det jeg nå har endt opp med er Spenol, billig, funker for meg og gir meg ingen problemer, kun en strålende hud.

Så, det er faktisk ikke alltid slik at det dyreste alltid er det beste, og jeg er j#=") lei av at personer her inne som handler billige produkter skal bli hetset med.

Skrevet

Uansett hvor billig det er, så fortjener man jo ikke å få noe som er helseskadelig da.

Man vet hva man kjøper, og jada, man vet at det ikke er "topp-kvalitet" man kjøper på Nille. Men man fortjener ikkenoe med helseksdelige nivåer av bakterier likevel.

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet
Man vet hva man kjøper, og jada, man vet at det ikke er "topp-kvalitet" man kjøper på Nille. Men man fortjener ikkenoe med helseksdelige nivåer av bakterier likevel.

Men...... hva med denne "merkeshampooen" det var en tråd om her inne da, den som nå kunne kjøpes på Europris?? Nille og Europris er vel i samme "kategori" eller???

Skrevet

Nja, dt varierer litt. Eorupris har mye billig, men de selger faktsik kjente merker også. Nille senger vel stort sett bare "billige greier". (eller, de har vel faktsik noen merker man kan kjenne igjen fra dagligvaren også, kanskje?) Og du skjønner hva jeg mener, du vet hva du kjøper når du betaler 19 kroner for noe, du forventer ikke noe "merkeopplegg" da.

Men poenget mitt var jo den siste delen av innlegget, at man UANSETT IKKE FORTJENER AT DET ER HELSESKADELIG.

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet
Nja, dt varierer litt. Eorupris har mye billig, men de selger faktsik kjente merker også. Nille senger vel stort sett bare "billige greier". (eller, de har vel faktsik noen merker man kan kjenne igjen fra dagligvaren også, kanskje?) Og du skjønner hva jeg mener, du vet hva du kjøper når du betaler 19 kroner for noe, du forventer ikke noe "merkeopplegg" da.

Men poenget mitt var jo den siste delen av innlegget, at man UANSETT IKKE FORTJENER AT DET ER HELSESKADELIG.

Jeg skjønner hva du mener, men mitt poeng er at det faktisk for enkelte av oss fungerer med billige "ikkemerkeprodukter".

Og nei, ingen fortjener at NOE som helst er helseskadelig, enten det er dyrt, billig, kjent merkevare eller ukjente produkter.

Skrevet
Hm. Hvilke baktanker har du hatt da?

Nja.. kanskje fordi det koster rundt 10 kr? Sier seg selv at kvaliteten ikke er den beste.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Hvis det ikke ringer en bjelle når en 400 ml. hudkrem koster 19.90 så er ikke det mitt problem.

Helt enig i at det er viktig med kontroll av produkter som selges i Norge men man får det man betaler for, og er man så kjip at man ikke legger mer penger i hudpleie enn 20 kr. så kan et utslett i ansiktet være en god wakeupcall.

Mener jeg da!

Jeg bruker en nattkrem fra Lidl til 19.90, og den er faktisk mye bedre enn mange av de dyrene merkene man får tak i. Så jeg er helt uenig med deg, og er enig med personen som mener at alle produkter bør være trygge uansett prislapp.

Og nei, man får ikke alltid det man betaler for, for beklageligvis har hudpeliene forstått at enkelte kvinner bare velger det dyreste fordi de tror det er så mye bedre enn billige produkter.

Men for all del, om du vil bruke mangfoldige hundrelapper på hudpleieprodukter, så mye du bare gjør det. Men du går over streken når du sier at folk må bare få irritert hud bare fordi de velger billigere alternativ.

Skrevet

Har kjøpt skumbad mange ganger både på Nille, Europris og Sparkjøp. De er faktisk helt ok. Er sikkert ikke gode om du har speielle hudproblemer, men for vanlig huud går det helt fint. På samme måte som butikkshampoo ofte funker helt fint. Bakterier som er farlige skal ikke forekomme i varer som kjøpes uansett hvor det er.

Skrevet
Jeg skjønner hva du mener, men mitt poeng er at det faktisk for enkelte av oss fungerer med billige "ikkemerkeprodukter".

Og nei, ingen fortjener at NOE som helst er helseskadelig, enten det er dyrt, billig, kjent merkevare eller ukjente produkter.

Jada, jeg er helt enig i at for mange kan det fungere.

Jeg innledet liksom bare med "man forventer ikke topp-kvalitet når man betaler 19 kroner" aom en innledning (fordi det var så mye snakk om at "når man kjøper dritt derfra så fortjener man utslett") som en start på "men uansett skal det kke være helseskadelig!

Dt var bare en innledning som var til det at "man får ikke merkevare derfra", og jeg skrev altså at man heller kke forventer det, men at man altså uansett ikke skal ha noe farlig.

Jeg ble nok misforstått i det jeg skrev der, men jeg klarer ikke forklare det bedre enn dette, så heng meg om du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...