Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Endelig, nå er det offentlig Werners plate "Stronger" blir å finne i butikkhyllene mandag 13. november!! Hør klipp fra den nye plata her!!
Gjest Alf Kaida Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Beklager å måtte si det, Evelina, men selv etter denne datoen blir det nok ikke noen plate med Jan Werner i denne husstanden. På den annen side: Det er ikke dumt å ha noe å glede seg til!
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Beklager å måtte si det, Evelina, men selv etter denne datoen blir det nok ikke noen plate med Jan Werner i denne husstanden. Huff da... *trøster* Hvor bor du? Jeg kan godt kjøpe en for deg og sende til deg, hvis det er sånn at du bor vanskelig til for å komme deg i platebutikk........... *hjelpsom*
Gjest Shoreh Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Heh, Evelina, jeg tror Alf prøvde å fortelle deg at han ikke liker JW's musikk. Ikke at det bør bekymre deg, den plata kommer til å selge til trippel Platina uansett.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Endelig, nå er det offentlig Werners plate "Stronger" blir å finne i butikkhyllene mandag 13. november!! Hør klipp fra den nye plata her!! ←
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Heh, Evelina, jeg tror Alf prøvde å fortelle deg at han ikke liker JW's musikk. Ikke at det bør bekymre deg, den plata kommer til å selge til trippel Platina uansett. ← søte Shoreh, jeg skjønte det Og ja, den plata kommer til å bli Werners mestselgende
Skravla Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Filler'n dobbelt. Endret 25. oktober 2006 av Skravla
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Merkelig at artister skal "oppleve" slik suksess etter sin død! Jeg jobber i platebutikk og har solgt svært lite av JW sine plater tidligere, men nå i den siste tiden har det jo bare tatt av!
Gjest Alf Kaida Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Huff da... *trøster* Hvor bor du? Jeg kan godt kjøpe en for deg og sende til deg, hvis det er sånn at du bor vanskelig til for å komme deg i platebutikk........... *hjelpsom* ← Kan du ikke heller bare ta en tur innom? Det er forsåvidt ikke så nøye med den platen, og du behøver ikke ta med annen julepynt enn deg selv.
Donnie Darko Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Det er så fordømt synd at det aldri ble noe av den metal-plata til jan werner. Tror aldri jeg har hørt noen synge Holy diver så fett som jan werner.
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Kan du ikke heller bare ta en tur innom? Det er forsåvidt ikke så nøye med den platen, og du behøver ikke ta med annen julepynt enn deg selv. ←
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Det er så fordømt synd at det aldri ble noe av den metal-plata til jan werner. Tror aldri jeg har hørt noen synge Holy diver så fett som jan werner. ← Dette er det mest fornuftige du noensinne har skrevet på KG, DD
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #14 Skrevet 27. oktober 2006 mms://straum.nrk.no/AlltidMoro/AAPArkiv300/Gaz_og_Jan_Werner_gjor_Dio_300_WM_20011220_144515.wmv Her er Holy Diver !! her også for de som ikke får noe ut av den første linken
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #15 Skrevet 27. oktober 2006 mms://straum.nrk.no/AlltidMoro/AAPArkiv300/Gaz_og_Jan_Werner_gjor_Dio_300_WM_20011220_144515.wmv Her er Holy Diver !! her også for de som ikke får noe ut av den første linken ← Kult!
Minien Skrevet 27. oktober 2006 #16 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg gleder meg til den nye plata. De siste dagene har jeg hørt på "Why God, why" fra musikalplata hans hele veien til jobben (en halvtime) og hele veien tilbake. Den er så lekker!! Forrige uke gikk det i "Come back to me" hele veien. Bare så synd han ikke får oppleve knallkritikkene som kommer. Jeg håper virkelig at musikkjournalistene klarer å være ærlige i anmeldelsen selv om han er død.
:-) anna Skrevet 27. oktober 2006 #17 Skrevet 27. oktober 2006 Det er så fordømt synd at det aldri ble noe av den metal-plata til jan werner. Tror aldri jeg har hørt noen synge Holy diver så fett som jan werner. ← Tiltredes. Og jeg er gammel DIO-fan.
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #18 Skrevet 27. oktober 2006 Tiltredes. Og jeg er gammel DIO-fan. ← Jupp. Ikke alt av han er like bra gitt. Men han har noen gullkorn.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #19 Skrevet 27. oktober 2006 13 November kommer til å bli gledelig men også en sørgelig dag Werner hadde verdens største og vakreste stemme... Og verdens nydeligste personlighet! INGEN kan ERSTATTE DEG WERNER! Du vil ALLTID være min største MUSIKALSKE KJÆRELIGHET!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå