Gå til innhold

Onanering

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går før jeg la meg så onanerte jeg, da hadde jeg ikke onanert på ei uke.. Og med alle disse folkene som skal tenne meg hele tiden, så er det jo ikke akkurat lett å være jente..

Jeg har liksom gått hele uken og vært såå trøtt, men i dag er jeg kjempevåken og opplagt, og jeg har ikke akkurat sovet lenge..

Tilfeldighet eller? :sjarmor::hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

:klaske: i ræva!

...eller på! hoho sadopervo! ;D

Jeg blir og våken av å bedrive self-service og får en eksklusiv dag! Derfor starter jeg alltid hver morgen med å spylevoldta meg selv i dusjen. Og folk på jobb lurer alltid på hvorfor jeg er så sprudlende og glad, hoho de fåkke vite! Fordi jeg sier det er kaffe.

Gjest Mann 1970 modell
Skrevet

Sex (orgasme) og latter gir endorfiner, og akkurat det har man mangel av i høstmørket... Så dere rett og slett fyller på med det som er manko og går glade av sted på jobb :)

Så i høstmørket må man le og kose seg så går det mye lettere i hverdagen...

Skrevet
:klaske: i ræva!

...eller på! hoho sadopervo! ;D

Jeg blir og våken av å bedrive self-service og får en eksklusiv dag! Derfor starter jeg alltid hver morgen med å spylevoldta meg selv i dusjen. Og folk på jobb lurer alltid på hvorfor jeg er så sprudlende og glad, hoho de fåkke vite! Fordi jeg sier det er kaffe.

Uhm...blir du med på en kaffe eller? :mrgreen:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Nei jeg drikker bare kaffe med meg selv og lungebetennelsefyren, men han er i karantene siden han har lungebetennels!

Skrevet
Sex (orgasme) og latter gir endorfiner, og akkurat det har man mangel av i høstmørket... Så dere rett og slett fyller på med det som er manko og går glade av sted på jobb  :)

Så i høstmørket må man le og kose seg så går det mye lettere i hverdagen...

Jøss, så det er forklaringen... :klappe:

Etter en måneds stillstand i bingen er det jo tydeligvis ikke rart at jeg er trøtt og har følt meg slapp og mutt den siste tiden. Har måttet kjempe meg ut av senga og ned på kontoret! Trodde det var mørketida.

Men da er vel forklaringen der! Så enten må gubben hive seg i selene fort fort, ellers så får jeg bare ty til lillelilla eller store-gul (uten at jeg klager på det :sjarmor: )!

Skrevet

Hihi, jeg hadde sex med en jeg jobber med 3 ganger i går kveld (da orka han ikke mer, gamle mannen), ikke rart jeg er hyper i dag.. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...