Gjest ronny8 Skrevet 26. januar 2003 #1 Skrevet 26. januar 2003 Carl I. Hagen var på en religiøs markering til støtte for Israel i går. Ledet av en kristenfundamentalistisk organisasjon kalt "guds lams kirke" Hagen: - Noen hevder at det er viktig med et balansert syn på denne konflikten. Det er jeg dypt uenig i, sa Hagen ifølge Dagbladet." Hagen er en sionist
Psst... Skrevet 26. januar 2003 #2 Skrevet 26. januar 2003 Det er da ikke noen nyhet at Hagen ser verden i svart-hvitt. Hvorfor skulle han plutselig begynne å balansere sitt syn, når han ikke har gjort det tidligere?
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 28. januar 2003 #4 Skrevet 28. januar 2003 Det er sannsynligvis omtrent de samme som mener at Hagen er nazist som også kaller ham sionist. HALLO! Greit at han er skeptisk til muslimer og samer og alt som han tror han til enhver tid kan tjene stemmer på - men dét heter enten opportunist eller populist. Begge deler er hedersbetegnelser i Hagens ører. Altså: Jeg liker FrP og Hagen omtrent like godt som jeg liker rotfylling uten bedøvelse. MEN vær nå en smule forsiktige i ordbruken her, da, snille søte dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå