Gå til innhold

Esker til flytting

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Fia_*
Skrevet

Skal flytte snart, og trenger esker til å flytte tingene mine i, men bor for langt unna butikker til at jeg kan dra med meg kasser fra matvarebutikkene, og har heller ikke tilgang til bil her. Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike esker som er flatpakkede? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med nærmeste flyttebyrå. De har stødige. solide esker for "vanlige" ting og kraftige esker for bøker.Og en ting.... når dere pakker, IKKE pakk de største eskene stappfulle med bøker. Om dere ikke klarer å løfte eskene klarer ikke flyttefolkene det heller...... De skal ha ryggen sin lenge de også... ;)

Skrevet

Skal flytte selv, så trenger ikke bekymre meg for flyttefolkenes rygg Har nesten ingen bøker heller, så da er det jo ingen problem :ler:

Ingen som vet om det selges i butikker eller noe?

Skrevet

Ikea har masse gode esker. Fine til å lagre ting i etterpå .

Skrevet (endret)

Claes Ohlson og binders har flytteesker. Veldig greie, og lett å flatpakke igjen for oppbevaring og senere bruk.

Binders har også bobleplast i store ruller og silkepapir i store pakker. Veldig greit under flytting!

Endret av onyx
Gjest Gjest_Fia_*
Skrevet

Å, tusen takk for tips, har chlas olsson ikke så langt unna her, så får gå dit i dag og se hva om jeg finner :)

Skrevet
Skal flytte selv, så trenger ikke bekymre meg for flyttefolkenes rygg  Har nesten ingen bøker heller, så da er det jo ingen problem :ler:

Ingen som vet om det selges i butikker eller noe?

Hehe... har jobbet endel med flytting, og har opplevd noen helt utrolige esker som folk ikke skjønner skal være vanskelige å løfte. F.eks eske etter stor tv, stappfull med bøker. Den skulle da først ned fire etager uten heis for deretter å bæres opp til tredje etage......Kunne ha"kailkvært" den berta som hadde den smarte ideen om at "her får vi jo plass til alle bindene til leksikonet og litt til".Eller fryseren som skulle flyttes. Han som eide den kunne ikke forstå at det var nødvendig å tømme den først.....

Lykke til med flyttingen og pass på ryggen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...