Gå til innhold

Iik! Rotter!

Fremhevede innlegg

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ja, da er det den årstiden igjen. Og jeg har rottefobi. Det ver heldigvis ingen gnagere i leiligheten, men har observert rotter like utenfor huset og diverse andre steder i byen om kvelden. Jeg har vanligvis ingen problemer med å gå alene ute om kvelden etter at det er blitt mørkt, men nå for tiden nærmest småløper jeg hjem. Jeg merker at jeg er mer redd for rotter enn å bli overfalt av mennesker, så jeg har en tendens til å igle meg på hvem det måtte være som går i gata sammen med meg. Ergo et lett offer for potensielle voldtektsmenn... :forvirret:

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje bare høre om det er noen andre som kjenner problemet? Om man har rotter i huset, kan man gjøre noen tiltak. Rotter i byen får man liksom ikke gjort noe med.

Må bare legge til at jeg ikke har noen problemer med rotter som husdyr. De kan jeg gjerne holde. Men de store, svarte rottene som piler rundt i gatene nå for tida, får jeg fullstendig hetta av.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Ser at jeg igjen er en mester i å lage populære tråder... Men kanskje denne skulle vært flyttet til snikk-snakk egentlig?

Skrevet

Rotter er jo intelligente. Pass deg, ellers rotter de seg sammen mot deg. :hår:

Skrevet

Jeg får angst bare av å lese om det. Og jeg får like hetta av kjæledyr-rotter. Har heldigvis ikke sett noen her hvor jeg bor, men jeg hadde jordrotter i hagen i sommer, og da sov jeg ikke om nettene.

Fobisk hilsen plym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...