Gå til innhold

nettsider

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde som hobby og lese alt om alternativ behandling, helse, livsstil mm på nettet.

Til slutt gikk jeg et skritt lenger med hobbyen min. Jeg laget min egen side! Kjempe fin hobby og lage en nettside om det man er opptatt av. Dessuten har jeg lært meg en masse om data og programmering også. Driver og knoter med html og visual basic. Vanskelig men utrolig gøy!

URL slettet - egenreklame for firma er ikke tillatt. Ta kontakt med Gry for reklame plass

Deler av innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å poste e-mailadresser i innlegg. Ønsker du at e-mailadressen din skal være tilgjengelig for andre brukere må du registrere deg og legge e-mailadressen din tilgjengelig i profilen din.

Det er heller ikke tillatt å søke etter potensielle medhjelpere i innlegg her på diskusjonsforumet.

Kvinneguidens regler finner du her: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Ønsker du annonseplass på Kvinneguiden eller en link til din side fra Kvinneguiden ta kontakt med ansvarlig redaktør, [email protected]

Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager.. Visste ikke at jeg brøt noen regler. Ville bare vise frem hobbyen min jeg. Og hjelpen jeg spurte etter er jo det samme som om andre spør om oppskrifter omtrent! :roll: Trodde bare det var ulovlig hvis man tjente penger på siden sin jeg se. Det er en ren hobbyside. Den var utrolig fin riktig nok, men jeg skal da ikke slettes fordi siden min var fin?

Det er ikke salg der ikke annonser, ingenting. Jeg har ikke 5 øre i fortjeneste på den! Alt der er gjort av egen fri vilje. Hobby. Ser andre har linker til hjemmesidene sine.. jeg vil ha en til min også.. jeg kan ikke noe for at jeg er veldig flink og bruker mye tid på siden min.. Uhuu..

I alle fall er det å lage nettsider om hobbyen sin utrolig morsomt. He he

Håper dere tåler litt sutring!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tørker tårene til mofrjo*

Er du og Mocca1 samme person?

I såfall fortvil ikke!

Det er nemlig lov å ha link til hjemmesiden din på profilen din. Da kommer det opp en egen www knapp nederst på alle innleggene dine. Og vi andre kan kose oss med sidene dine!

Vil bare nevne at jeg ikke er moderator her, men vet litt om reglene likevel.

Lykke til!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg er enig med Litago. :P

Hvis du logger inn, og registrerer hjemmesiden din i profilen, vil den bli liggende under hvert innlegg du skriver som innlogget. :blunke:

@lfa (synes siden høres flott ut og har veldig lyst til å se)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...