Gjest xx2 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Før jeg og kjæresten min ble sammen, lå han i senga med en jente, men til meg fortalte han at han lå på sofaen.. Og det skjedde ikke noe, det kan jeg si sikkert. Men det bare plager meg at han sa den lille hvite løgnen "fordi jeg ikke ville forstått".. Er det tåpelig av meg å være litt bitter og såret?
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg dumper ikke kjæresten min som jeg har vært sammen med i 2 år, for noe så lite. Jeg bare lurte på om man hadde lov til å være litt såret..
Mirage Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 ..for to år siden lå han i senga med en jente, men sa at det var sofaen...? :klø: TO ÅR SIDEN??? la det fare
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 FØR der ble sammen, for TO år siden??? Ja, da synes jeg det er veldig tåpelig å bli såret. Jeg skjønner godt at han fortalte en knøttliten hvit løgn om det, etter å ha lest alle de hysterisk sjalu innleggene på dette forumet... Han var vel redd for at du ville gjøre et lite dun til en hel hønsefarm, og at det derfor var lettere å bare omskrive hendelsene littegranne. La det fare... Det er da virkelig nok av andre viktigere ting man kan føle seg såret over om man ikke skal leite opp småting fra to år siden i tillegg.
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Har du ikke noe annet å bruke sjalusien din på , så synes jeg egentlig du bare må ti stille.....
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Kjære vene, du gjør nå akkurat det han var redd for at du skulle gjøre: Blåser det opp til noe stort når det egentlig ikke var noe som helst. Tydelig at han hadde grunn til å lyve. Ja, du har grunn til å være litt sint og bitter, men ikke på ham. På deg selv, for at du ikke klarer å se hvordan andre oppfatter deg. Skjerp deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Ja det er tåpelig av deg, for han sov i en seng i stedet for på sofaen. Hvite løgner er nok noe som er ganske vanlig, og tydeligvis er han en av de som har forstått hvordan du fungerer og derfor må han fortelle deg hvite løgner. For å lage noe styr av dette, er rett og slett tåpelig. Har du ikke noe mer å sutre for, bør du kanskje ikke lete etter noe heller. For det er sutring som er det verste for forhold
SW20 Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Så tåpelig! Hva kjæresten din gjorde FØR dere ble sammen har ikke en drit å si, og den lille "løgnen" om at de lå på sofaen istedet for i senga burde ikke bry deg i det hele tatt. Hvordan kan du tro at du skal få et forhold til å funke når du blir bitter og såra av noe som det her? Tror du trenger et oppgjør med deg selv...
Gjest Bellatrix Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Enig med de andre her. At det skal ha noe å si at han lå i samme senk som en jente før dere ble sammen er for meg helt uforståelig. Tulletråd?
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Ja jeg hadde nå hivd han på dør før han fikk sagt eplekake. (Lurer på hva han mente med at han ikke ville fortelle deg at de sov på samme seng fordi du ikke ville forstå? ) Endret 25. oktober 2006 av Kosemose
SW20 Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Ja jeg hadde nå hivd han på dør før han fikk sagt eplekake. ← Kødder du? Hadde du dumpa en kjæreste fordi han hadde sagt at han lå på sofa med ei jente istedet for i senga FØR han traff deg? Må tydeligvis passe meg for mye i TILFELLE jeg møter noen i fremtida som synes det er dårlig av meg at jeg ikke tenkte på dem når jeg gjorde det
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Kødder du? Hadde du dumpa en kjæreste fordi han hadde sagt at han lå på sofa med ei jente istedet for i senga FØR han traff deg? Må tydeligvis passe meg for mye i TILFELLE jeg møter noen i fremtida som synes det er dårlig av meg at jeg ikke tenkte på dem når jeg gjorde det ← JA!
monikabrx Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Og dette er to år siden? Før dere ble sammen? Dropp det...
Gjest Gjest_trine_* Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Det er vel ikke om han sov i senga eller ei som opprører henne tror jeg, men det at han ljugde om det.....Og det skjønner jeg godt at hun blir opprørt over. det er ikke alltid hva som har skjedd som er vesentlig, men om det blir lyvd for eller ei. Og hvite løgner er IKKE greit i et forhold, for har du først fortalt en løgn blir det fort to, og tre, og fire.......og så gikk det greit og så ble løgnene verre og verre. Nei, tillit er en skjør ting, og man bør ikke da lyve om bare for å gjøre det lettere der og da. Da virker det verre enn det kanskje var når sannheten kommer frem.
Gjest niomi Skrevet 26. oktober 2006 #17 Skrevet 26. oktober 2006 Men hællandussen, da, alle pynter jo litt på sannheten i begynnelsen av et forhold for å gjøre seg selv mer attraktiv. Noe mer enn det er det da virkelig ikke i denne saken.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #18 Skrevet 26. oktober 2006 Det var før dere ble sammen...og løgnen..ja, hvis det ikke skjedde noe så har han vel sagt sofaen fordi ingen ville trodd det ikke skjedde noe om han sa senga..? Eller rett og slett for å understreke at det ikke skjedde noe, sier han "sofaen".. Det var uansett før din tid, han har sikkert ligget med flere...som det har skjedd noe med også. Så hva er så spesielt med denne jenta? Er det kanskje noen du kjenner, en venninne osv...? Da kan jeg skjønne at det plager litt å få vite senere at det var litt mer "alvorlig" enn det som ble sagt tidligere. Men likevel en ting jeg syns du bør la fare, hvis dere ellers har det bra sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå