Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har lest masse, og har en liste over det som må skalffes i nær fremtid. Men vet vel også at det er mange forskjellige meninger og erfaringer der ute om hva man trenger. Så tips og råd mottas med stooor takk......
Gjest snikkelora Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Det som jeg mener er viktig er å lage en valpekasse. Sånn at valpene, bla.,ikke kan kravle over hele huset. Videre synes jeg det er viktig å få god kontakt med vetrnæren (gjerne ha fast vetrinær som kan følge opp) Forsikringen må være i orden og man må fôre tispa rinktig i h.h til at hun er drektig.
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Valpekasse har jeg begynnt å bygge, og den blir stor nok. Forsikringen er iorden, veterinær har jeg oversikt på, og hun har begynnt med valpefor, og får mat 2 ganger om dagen, så alt det er iorden. Tenker mer på utstyr jeg kan komme til å trenge, utover det som står i bøkene. Veldig ofte blir man stående i en situasjon, og tenker: Jeg skulle ha hatt det, og det , og det osv......... Derfor spør jeg her, med tanke på at det kanskje er noen som har vært i situasjoner som kunne ha krevd at man hadde spesifikke ting. Tenkt at det hadde vært lurt om jeg hadde tenkt på det liksom. Det er mange ting man må tenke på i en sånn situasjon, og masse som kan være lurt å ha for hånd, som man vet når man har vært igjennom dette noen ganger. Så kurven står klar, og jeg er iferd med å fylle den med ting jeg vet jeg kan trenge, men hva med det jeg ikke tenker på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå